24.4 C
València
Dimecres, 4 juny, 2025

Desarticulada una organització de tràfic de drogues en València

COCAINA DROGA

S’ha conegut com l’operació ‘Papelinas’ | WIKIPEDIA

 

- Advertisement -Telegram València Diari

L’equip de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Llíria, en la comarca del Camp del Túria (València), ha desarticulat una organització dedicada al tràfic de drogues en València i ha detingut a 8 persones, sis hòmens i dos dones. Els arrestats d’esta operació, anomenada ‘Papelinas’, estan acusats de delictes de tràfic de drogues i de pertinença a organització criminal. 

 

Operació ‘Papelinas’

L’operació va arrancar en agost i, després d’algunes operatives, s’han conseguit desmantellar quatre punts de venda i s’han identificat més de 100 clients. S’han realitzat cinc registres en Llíria, Benaguasil i València, i s’han confiscat diferents quantitats de diners, cinc vehicles, joies, una pistola simulada, marihuana, cocaïna, a demés de bàscules de pesatge, filferros i fragments de bolses.

 

Els huit arrestats s’encarregaven, presumptament, de la distribució de la droga com una organització criminal, a on les feines s’establien en jerarquia. Estos treballs estaven organitzats per un home que, amb ajuda de la seua dona que portava la comptabilitat i feia de distribuïdora, operava des d’un xalet aïllat de Llíria.

 

Es va conseguir identificar a altres membres de l’organització que exercien de distribuïdors i que eren subministrats pels primers. Estos, han sigut identificats clients com a treballadors del matrimoni, que distribuïen la substància en zones d’oci i en comerços que regentaven de la localitat de València.

 

Finalment s’ha identificat al presumpte proveïdor de cocaïna que operava des de Benaguasil, en la comarca del Camp del Túria (València). A demés, en una altra operació en Benigànim, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), s’ha detingut a un home de 49 anys que portava 30 grams de cocaïna. D’esta forma, han desmantellat un altre punt de venda de droga. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Suspensió del concert de Myke Towers a València per forta tempesta: raons i conseqüències

El concert de Myke Towers a València va ser suspés a causa d'una forta tempesta que va posar en risc la seguretat d'assistents i equip tècnic. La devolució d'entrades serà automàtica.

Pacient de 44 anys en UCI amb ràbia rere mossegada de gos en viatge a Àfrica

Un home de 44 anys es troba aïllat en l'UCI en la Comunitat Valenciana després de ser diagnosticat amb ràbia, provocada per una mossegada de gos durant un viatge a Àfrica fa quasi un any.

Detenen a parella a Gandia per agressions mútues i maltractaments en àmbit familiar

A Gandia, un home i una dona han sigut arrestats per la Policia Nacional per un greu episodi d'agressions mútues amb lesions i maltractaments en l'àmbit familiar.

Mor als 60 anys l’actriu alacantina Cristina Fenollar, reconeguda per la seua àmplia trajectòria en teatre i televisió

Cristina Fenollar, actriu alacantina amb una destacada carrera en teatre i televisió, mor als 60 anys a Alacant després d'anys allunyada per problemes de salut.

Cambrer exigix a Bernabé aclarir els dubtes sobre la seua actuació durant la dana del 29 d’octubre

La vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, reclama explicacions a Pilar Bernabé sobre el seu paper i la gestió durant la dana del 29 d'octubre, assenyalant llacunes i falta de coordinació en les agències estatals.

El Consell confia en acords clau per a la Comunitat en la Conferència de Presidents a Barcelona

La vicepresidenta del Consell, Susana Camarero, espera que la Conferència de Presidents a Barcelona concloga amb acords importants per a la Comunitat Valenciana després de crítiques per la reunió anterior a Santander.

Cristian Mosquera, César Tárrega, Javi Guerra i Diego López, convocats per a l’Europeu Sub-21 amb Espanya

Cristian Mosquera, César Tárrega, Javi Guerra i Diego López, jugadors del València, formen part de la selecció espanyola sub-21 que disputarà el Campionat d'Europa a Eslovàquia a partir de l'11 de juny.

Exposició virtual de PhotoESPAÑA i EFE revela l’impacte de la dana a València amb 50 fotografies

PhotoESPAÑA presenta l'exposició virtual 'Dana. Relat d'una tragèdia' que retrata l'impacte humà i material de la dana a València amb mig centenar de fotos d'EFE.