10.9 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

L’actor Jaime Lorente posa el final perfecte al Saló del Còmic de València

La traca final del Saló del Còmic de València va arribar amb Jaime Lorente

L’actor amb algunes de les fans | Europa Press

 

L’actor Jaime Lorente, conegut per la seua participació en ‘La Casa de Paper, ha posat el final a un «reeixit» Saló del Còmic de València, que en esta edició «ha superat les seues previsions amb una estimació pròxima als 25.000 visitants al llarg de tot el cap de setmana».

 

La cita, per primera volta organitzada al 100% per Fira València, ha consolidat un model de saló que «compartix el millor del món del còmic amb picades d’ullet al món de l’entreteniment tan digital com el de la xicoteta i pantalla gran», ha destacat l’organització en un comunicat.

 

Una prova de la «doble dicotomia entre còmic/entreteniment» ha sigut la jornada d’este diumenge, a on «han tingut lloc actes multitudinaris amb uns altres de caràcter més estrictament cultural», ha explicat l’organització.

 

La traca final amb Jaime Lorente

D’eixa manera, el Saló s’ha guardat la seua ‘traca final’ este diumenge amb la presència de l’actor Jaime Lorente, «esperat per centenars de fans que han omplit tant la cua per a la signatura i foto» com l’escenari principal del Pavelló 7 de Fira València.

 

Davant un auditori a on no faltaven ‘fans’ caracteritzats amb la careta de ‘Vendetta’ i el vestit roig de ‘La Casa de Paper’, Lorente ha respost a les preguntes dels fans sobre la sèrie de Netflix. 

 

A demés, este diumenge també s’ha presentat el còmic ‘Gaza Amal: Historietes de dones valentes en la Franja de Gaza‘, un còmic realitzat per la il·lustradora Susanna Martín per a UNRWA, l’agència de les Nacions Unides per a la Població Refugiada de Palestina a l’Orient Pròxim i que retrata el valent paper de la dona en este territori.

 

Segons el parer del director del Saló, Armant Nsue, esta cita marca «un abans i un després en este sector en la Comunitat Valenciana». Segons explica Nsue, «el món del còmic valencià es mereixia consolidar un aparador i una cita com esta, en la que s’ha apostat per part de Fira València com per part de les institucions valencianes per posar en valor el còmic valencià».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.