Xirivella celebra la 5a edició del Certamen Escolar de Lectura en Veu Alta

Xirivella celebra la 5ª edició del Certamen Escolar de Lectura en Veu Alta

Imatge del cartell del certamen | Ajuntament de Xirivella

 

La Fundació pel Llibre i la Lectura (FULL), a través del projecte ‘De Viva Veu’, organitza el Certamen Escolar de Lectura en Veu Alta, en el que enguany participen 25 ajuntaments de tot el territori valencià, entre els que es troba Xirivella, en la comarca de l’Horta Oest (València). 

 

És una iniciativa que se celebra cada any en les localitats que volen potenciar la lectura en veu alta en els seus centres educatius, i és una proposta que vol reforçar la faena que es fa les escoles per a treballar la lectura, especialment la lectura en veu alta.

 

El certamen arriba a Xirivella el pròxim 14 de febrer

En Xirivella el certamen tindrà lloc el pròxim 14 de febrer, a les 18.00 hores, en l’Auditori Municipal de la localitat. La trobada es farà en tres fases diferenciades. Primer, ja s’han triat en cada escola quins són els representants que intervindran i, després de la celebració, les persones guanyadores participaran amb els altres finalistes dels municipis valencians, un acte que té lloc en València. 

 

L’acte comptarà amb l’alumnat de totes les escoles del municipi: CEIP Antonio Machado, CEIP Gregori Mayans, CEIP Miguel de Cervantes, CEIP Ramón y Cajal, CEIP Rei En Jaume, CEIP Vicent Tosca, i el col·legi Nuestra Señora de la Salud.

 

I el certamen estarà presentat per la prestigiosa escriptora Anna Moner, que és de Vila-Real, en la Plana Baixa (Castelló).  A demés, Xirivella ja ha guanyat dos edicions del premi ‘De Viva Veu’, en els anys 2017 i 2018.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Avis groc per fortes tempestes al nord de Castelló i calor extrema a València i Alacant

Aemet ha activat per a divendres i dissabte l’avís groc per tempestes intenses a l’interior de Castelló i nord de València, i per temperatures de fins a 38 graus a punts de València i Alacant.

Troben una patera buida entre la cala del Tío Ximo i Punta Cavall a Benidorm

La Policia Local de Benidorm ha localitzat a primera hora del matí una patera a la deriva entre la cala del Tío Ximo i Punta Cavall, sense rastre dels ocupants. Els agents han inspeccionat la zona i no descarten que apareguen altres embarcacions en les pròximes hores.

Educació injecta 8 milions més en obres a 10 col·legis i instituts de la Comunitat

La Conselleria d'Educació ha augmentat en quasi 8 milions el pressupost per a obres en huit col·legis i dos instituts de la Comunitat Valenciana, fins a una inversió global pròxima als 50 milions. València concentra la major part de les actuacions, amb centres a Estivella, Almoines, Puçol, Sagunt, Canals i Bellreguard.

Creix el front veïnal i municipal contra el macroabocador de Zarra

Representants veïnals i ajuntaments del Valle de Ayora-Cofrentes han traslladat al Consell el seu rebuig al macroabocador de Zarra, mentre s’amplia l’oposició social i política al projecte.

València reforçarà la seguretat amb 1.500 agents per l’eclipse solar del 12 d’agost

L’eclipse solar del 12 d’agost mobilitzarà 1.500 agents a la província de València i un ampli dispositiu de trànsit, emergències i prevenció d’incendis. Les autoritats recomanen planificar els desplaçaments, evitar zones forestals i seguir només informació oficial.

Desarticulada una trama que ha defraudat 11,9 milions d’IVA en begudes alcohòliques

La Policia Nacional ha detingut tretze persones i n’ha investigat quatre més en una operació amb Hisenda que ha destapat un frau de 11,9 milions d’euros d’IVA en el sector de les begudes alcohòliques, amb ramificacions a Sevilla, Còrdova, Badajoz i València.

Dos detinguts per tres robatoris violents en una sola matinada a Torrent

La Policia Nacional ha detingut dos hòmens de 19 i 31 anys acusats de tres robatoris amb violència en una mateixa matinada a Torrent, a més d’un robatori en un vehicle i un delicte d’usurpació de l’estat civil.

Última prova de l’Elx davant el Toulouse abans de l’estrena en LALIGA

L’Elx tanca este dissabte la pretemporada contra el Toulouse en Pinatar Arena, amb el debut possible de Javi Morcillo i diverses baixes per lesió abans d’estrenar-se en LALIGA davant el Deportivo el 17 d’agost.
FILMOTECA D'ESTIU