24 C
València
Diumenge, 22 juny, 2025

Un motorista mor en eixir-se’n de la via en la CV-15 a l’altura de la Vall d’Alba

CV-15

Lloc dels fets en la Vall d’Alba | Maps

Un motorista de 44 anys, veí de Castelló, va morir este dissabte en un accident de trànsit en el termini municipal de la Vall d’Alba, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). L’incident va tindre lloc en el quilòmetre 8 de la CV-15, al seu pas pel municipi, al voltant de les 16.30 hores. Es tracta de la zona en la que es troba la connexió per carretera entre la Pobla Tornesa i Vilafranca.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Segons pareix, el conductor es va eixir de la via, per motius que encara es desconeixen, i a causa de l’impacte, el motorista hauria mort en l’acte, tal com el van certificar els primers servicis mèdics que es van acostar a la zona.

 

Posteriorment, fins al lloc dels fets es va desplaçar també una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), a més d’agents de la Guàrdia Civil, però res van poder fer pel conductor mort. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

PSPV denuncia que el PP va impedir la moció de censura a San Fulgencio

El PSPV-PSOE va acusar els regidors del PP a San Fulgencio d'impedir la moció de censura presentada pels socialistes, qualificant-la d'atac greu a la democràcia.

Baver Els Antigons guanya el primer premi especial en les Fogueres d’Alacant 2025 amb el seu monument Vanity

La foguera Baver Els Antigons ha guanyat el primer premi especial de les Fogueres d'Alacant 2025 amb el monument Vanity de l'artista Paco Torres, destacant per la seua crítica a les xarxes socials i l'aparença.

Baver Els Antigons conquista el primer premi especial de les Fogueres d’Alacant amb ‘Vanity’, una crítica a les xarxes socials

La foguera Baver Els Antigons ha guanyat el primer premi especial de les Fogueres d'Alacant 2025 amb el seu monument 'Vanity', que critica la influència de les xarxes socials en la realitat quotidiana.

Carlos Alcaraz s’acosta al seu segon títol en Queen’s després de véncer a Bautista

Carlos Alcaraz va derrotar a Roberto Bautista en semifinals del torneig de Queen's 2025 i s'enfrontarà a Jiri Lehecka en la final, buscant el seu segon títol en este torneig sobre herba.

Greenpeace impulsa un model alimentari sostenible per a superar la crisi climàtica a Espanya

Greenpeace presenta un model d'alimentació sostenible que proposa alternatives al sistema alimentari espanyol, considerat inviable per la seua contribució al canvi climàtic i pèrdua de biodiversitat.

Morant acusa el Consell d’usar la demora en el pagament a farmàcies per a criticar al Govern

Diana Morant critica la decisió del Consell valencià de retardar un mes els pagaments a farmàcies per falta d'aprovació del FLA i la relaciona amb atacs polítics al Govern central.

Diana Morant defén al PSOE i denuncia actituds inacceptables en la política actual

La ministra Diana Morant ressalta la dignitat del PSOE i condemna l'actitud de tres exmembres que danyen la imatge del partit. Sol·licita accions contundents i critica la falta de mesures similars en el PP.

Koldo i Ábalos protagonitzen les Fogueres d’Alacant entre crítiques a Mazón i Sánchez

Les Fogueres d'Alacant 2025 destaquen per la presència de ninots amb caricatures de polítics com Koldo, Ábalos, Mazón i Pedro Sánchez, que reflectixen crítiques socials i polítiques enmig del tradicional acte de crema que marca l'inici de l'estiu.