Mastodon
29.5 C
València
Diumenge, 14 setembre, 2025

El moment tens de Rosalía amb un ministre

Rosalía en una roda de premsa

Rosalía i la seua anècdota amb un ministre | GTRES

Després d’un any ple de faena, Rosalía va tancar dimarts passat en el Wizink Center de Madrid la gira mundial d”El mal querer’ que va començar en març. El final d’este carrusel de concerts arriba amb una anècdota d’allò més curiosa.

  

Amb més de 40 concerts a l’esquena, la cantant espanyola més internacional diu adéu a un tour que l’ha portat a ser una de les artistes amb més seguidors del planeta. Unes 16.000 persones van disfrutar en Madrid del seu últim concert de la gira. La cantant està vivint un gran èxit musical. Però una de les anècdotes d’esta gira, a banda del cas del seu anell, és quan l’estrela es va trobar amb el ministre de Cultura, José Guirao.

 

L’anècdota de Rosalía amb el ministre de cultura

El curiós d’eixa trobada és que Rosalía no sabia qui era l’home. En acabar el concert, la cantant va saludar a les autoritats i a una sèrie de persones, a on també es trobava el ministre i abans de saludar-lo va preguntar qui era. José Guirao s’ho va prendre amb humor, ja que ell mateixa sap que no és un rostre molt conegut. El ministre i la cantant van estar parlant durant una estona.

També pots llegir…

Últimes notícies

Vivenda notifica 7.499 pisos turístics il·legals en la Comunitat Valenciana per a la seua retirada

Vivenda ha comunicat a les plataformes l'existència de 7.499 allotjaments sense registre en la Comunitat Valenciana. Els anuncis hauran de retirar-se per incomplir la norma.

València oferix reforç educatiu i suport psicològic en pedanies afectades per la DANA

L'Ajuntament activa un programa gratuït entre setembre i desembre en pedanies afectades per la DANA, amb tallers de vesprada per a Secundària i assessorament psicològic a famílies.

Ike Iroegbu reforça al València Basket amb un contracte d’un mes

València Basket incorpora a l'exterior amb passaport nigerià per un mes per a cobrir les baixes de Montero, Badio i López-Arostegui i mantindre la rotació.

L’aeroport de Castelló complix 10 anys de vols regulars amb 1,5 milions de passatgers

El 15 de setembre es complixen deu anys de vols regulars en l'aeroport de Castelló, amb més de 1,5 milions de passatgers acumulats. 2025 apunta a un nou màxim amb 14 rutes i la previsió de superar els 300.000 usuaris.

Thierry Rendall torna a una convocatòria del València quasi onze mesos després de la seua lesió

El lateral portugués entra en la llista per a visitar al Barcelona després de superar els últims entrenaments sense contratemps. És la primera vegada disponible per a Corberán des de la seua arribada.

El Vila-real només ha guanyat una vegada a Anglaterra i va ser fa 20 anys

El Vila-real debuta en la fase de grups davant el Tottenham amb un llast històric: només una victòria a Anglaterra, en 2005. Els Spurs, per part seua, a penes han vençut a equips espanyols una vegada en els seus últims set dols com a locals.

Mazón anuncia crèdits de l’IVF al 2% per a impulsar la inversió de pimes

La Generalitat llança una línia de l'IVF amb tipus fix del 2% per a nous projectes de pimes, amb imports de fins a 2,5 milions, 10 anys i tres de carència.

El PSPV recorre a la presidència de Les Corts per a convocar la taula de la comissió de la dana

Alicia Andújar sol·licita a Plans Massó que convoque d'urgència la taula de la comissió sobre la dana davant la falta de resposta de la seua presidenta, Miriam Turiel. El PSPV denuncia un bloqueig de PP i Vox i reclama un calendari per a reprendre les sessions.