Dos ferits en un incendi en el polígon de les Talaies d’Alacant

Dos persones han resultat ferides en l’incendi produït en el polígon de les Talaies d’Alacant durant la nit de dijous. Es tracta de dos operaris, que han hagut de ser atesos per inhalació de fum i traslladats a l’hospital.

 

L’incendi es va originar ahir dijous, cap a les 21.20 hores, quan el Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant va rebre l’avís. Fins al lloc dels fets, es van desplaçar cinc dotacions de bombers de l’Ajuntament, dos de la Diputació, amb uns vint efectius de bombers, i algunes patrulles de Policia Local i ambulàncies.

 

L’incendi es va produir en una nau industrial d’una empresa de reciclatge, a on han cremat tones de residus en una zona de fora de la nau industrial. Els bombers han estat tota la nit tractant d’extingir les flames, una situació que es va vore complicada pel vent, que avivava el foc.

 

Encara no es coneixen les causes de l’incendi en el que han cremat tones de residus de cartó, plàstic i fusta, com palets. Cap a les set del matí d’este divendres, els bombers han donat per controlat l’incendi, que ha deixat tota la zona exterior de la nau afectada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha alertat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot a l’interior de València i Castelló.