25.9 C
València
Dijous, 23 octubre, 2025

Un incendi calcina una nau industrial en un polígon d’Alaquàs

Incendi

Incendi en Alaquàs | Bombers

Este dilluns de la vesprada, s’ha produït un gran incendi en una de les naus industrials que conformen el polígon d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta de València. 

 

 

El foc ha provocat un enorme núvol de fum que s’estén per tot el municipi i es pot vore des de gran part de l’àrea metropolitana de la ciutat de València

 

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat set dotacions de bombers, procedents dels parcs de Torrent, Paterna i Catarroja, i prop de 20 bombers participen en l’extinció del foc en estos moments. 

 

La superfície de la nau és de 2.500 metres, i els operaris estan treballant en què les flames no s’estenguen a la resta de naus industrials de la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Persones amb dany cerebral adquirit en la Comunitat Valenciana denuncien la seua invisibilitat i exigixen un codi DCA a l’alta

La federació valenciana ha denunciat que la falta d'un codi DCA a l'alta hospitalària invisibilitza a milers d'afectats i dificulta el seu seguiment. Reclama un cens, un Pla Nacional i més places d'atenció i rehabilitació.

Baldoví sosté que la testifical de Vilaplana aclarirà què va fer Mazón durant la DANA

L'Audiència de València ha ordenat citar a Maribel Vilaplana com a testimoni. Baldoví ha afirmat que el seu relat aclarirà què va fer Mazón durant la DANA.

La Comunitat Valenciana, entre les regions amb menor competitivitat fiscal segons el IACF 2025

L'Índex Autonòmic de Competitivitat Fiscal situa a la Comunitat Valenciana en la part baixa del rànquing, només per davant de Catalunya, Astúries i Aragó. Madrid lidera, seguida de les diputacions basques, mentres Catalunya torna a tancar la llista

Un piano cobert de fang per la DANA torna a sonar a Paiporta

El projecte 304558, creat pel músic Néstor Calderer i l'artista sonor Edu Comelles, portarà de nou a escena l'instrument danyat per la DANA. La cita tindrà lloc el dilluns 27 d'octubre dins de l'acte 'Memòria de la DANA'.

Càmeres i fang, el pòdcast que analitza el paper dels reporters gràfics en la dana

La Va unir de Periodistes Valencians estrena Cambres i fang, una sèrie de cinc episodis que examina com es va cobrir la dana i l'impacte en els fotoperiodistes.

Save the Children alerta de 340.000 menors valencians en pobresa o risc d’exclusió

Quasi 4 de cada 10 menors de la Comunitat Valenciana estan en pobresa o risc d'exclusió, uns 340.000. Save the Children ha demanat cuidar l'aplicació de la Renda d'Inclusió.

Dotze comunitats, onze del PP, exigixen al Govern que cesse les seues polítiques contra el turisme

Dotze comunitats, la majoria governades pel PP, i Melilla han subscrit la Declaració de Sevilla per a reclamar al Govern que abandone mesures que, al seu juí, danyen al turisme. El bloc, que concentra bona part de la demanda nacional i internacional, demana respecte a les competències autonòmiques i canvis en VUT i transport.

Els col·legis valencians impartiran formació en emergències i autoprotecció

Des d'este curs, els centres no universitaris de la Comunitat Valenciana inclouran formació de prevenció i autoprotecció davant emergències. La Generalitat presenta 'Dona el PAS' i fixa un mínim de dos hores en Infantil i Primària i quatre en la resta.