
Este dijous 14 de novembre ha caigut el primer premi de la Loteria Nacional en el territori valencià. Concretament, en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València). El número premiat ha sigut el 57.384, dotat amb 300.000 euros al bitllet, és a dir, 30.000 euros bruts al dècim.
Este primer premi de la Loteria Nacional s’ha venut en l’administració núm. 4 de la capital de la Safor, en l’avinguda del Marqués de Campo núm. 2. En la resta de l’Estat, la fortuna s’ha repartit entre les localitats de Villarrubia (Còrdova), Sant Josep de Sa Talaia (Eivissa), Sevilla i Tortosa (Tarragona).
Un venedor de l’ONCE repartix 525.000 euros també en Gandia
Este dimecres, en la mateixa localitat de Gandia, un venedor de l’ONCE ha repartit 15 cupons premiats amb 35.000 euros cada un, és a dir, un total de 525.000 euros. Concretament, els ha venut en el punt de venda de l’Hospital Francesc de Borja.
Segons expliquen en ‘Levante’, Francesc Casanova Soler, que és venedor de l’organització desde fa 16 anys i amb discapacitat visual, ha destacat que es sentia molt feliç amb esta notícia. Ha explicat que «ha sigut una gran alegria este matí quan he comprovat que havia donat el premi entre les persones que venen a l’hospital. Els desitge a tots molta salut per a disfrutar-lo».
Premi de segona categoria de la Bonoloto en Castelló
A més de la Loteria Nacional, la Bonoloto també ha agraciat la capital de la Plana. Concretament, ha deixat un premi de segona categoria, és a dir, 5 encerts més el número complementari. La persona afortunada cobrarà quasi 159.000 euros. Els dos màxims guanyadors, de Boiro (A Corunya) i Legaspi (Guipúscoa), guanyaran més 630.000 euros bruts.