Pepe, jutge de ‘Masterchef’, arremet contra Marta Torné

 

Fins ara, les dos gal·les de ‘Masterchef Celebrity’ estan sorprenent molt als seus seguidors amb moments d’emoció i altres de més tensió, com ara l’expulsió del programa de José Miguel Antúnez. Aquella nit no només va ser difícil pel comiat de l’exjugador de bàsquet, sinó també per les dures crítiques dels jutges cap als plats presentats pels concursants.

 

Pepe critica durament a Marta Torné

Un dels enfrontaments més excitants del programa de talent culinari va ser el dels equips dirigits per Paula Prendes i Ana Milán, que va acabar conduint a l’equip blau a la prova d’eliminació. Gràcies a un repte anterior, Juan Avellaneda, Alex Adrover i Yolanda Ramos van salvar-se i van ser testimonis de l’eliminatòria des de les galeries.

 

D’esta manera, Marta Torné, Ana Milán, José Miguel Antúnez i Almudena Cid van haver de lluitar per a mantindre el seu lloc dins de ‘Masterchef Celebrity’ i, finalment, va ser Antúnez qui va haver d’abandonar el concurs. Tot i això, Marta Torné va emportar-se unes crítiques molt dures per part de l’equip del jurat. El primer comentari el va rebre per part de Samantha: «És una llàstima, perquè crec que saps cuinar i es veu que tens mà, però este plat és molt elemental».

 

Pepe Rodríguez no va quedar-se arrere i també va opinar molt negativament sobre el plat que Marta Torné havia preparat per a salvar-se de l’expulsió: «És una pasterada de moltes coses: molt puré, molta ratlladura de taronja, hi ha un excés de greix… És un plat que no està bé».

 

El tercer jutge, Jordi Cruz, va continuar amb el seu punt de vista molt proper al dels seus companys: «Jo seré crític amb tu, no t’agradarà. Jo parlaré de la teua actitud. No m’ha agradat gens, t’he vist desmotivada». Marta Torné va afanyar-se a respondre a estes dures paraules: «No, intente suportar la situació com puc».

 

Va ser en este moment en què Pepe Rodríguez va arremetre contra la concursant: «No és només una cosa de Jordi. A voltes pareix que una cara bonica va a durar més en el programa i potser t’equivoques. Cal posar-se les piles Marta, pren-t’ho seriosament», va dictaminar el xef, qui va rebre numeroses crítiques dels seguidors del programa a través de les xarxes socials.

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.