Paralitzen les obres del restaurant de Leo Messi per infraccions urbanístiques

Ejemplo de shortcode con estilo
Zona de Castelldefels a on es trobaria el nou restaurant de Leo Messi | Google Maps   Els negocis de Leo Messi en el món de la restauració pareix que no són el fort del futbolista. Després de què l’any passat haguera de tancar el restaurant Bellavista del Jardín Norte, en Barcelona, que portava obert uns tres anys, ara l’argentí ha hagut […]
Zona on es trobaria el nou restaurant

Zona de Castelldefels a on es trobaria el nou restaurant de Leo Messi | Google Maps

 

Els negocis de Leo Messi en el món de la restauració pareix que no són el fort del futbolista. Després de què l’any passat haguera de tancar el restaurant Bellavista del Jardín Norte, en Barcelona, que portava obert uns tres anys, ara l’argentí ha hagut de paralitzar les obres del seu nou negoci.

 

El nou projecte en Castelldefels, parat

Ara és el nou projecte de Messi, situat en el passeig marítim número 196 de Castelldefels, el que està parat. L’argentí, segons pareix, va començar a restaurar un local a segona línia de mar sense els permisos pertinents. Va ser la conselleria d’Urbanisme del mateix municipi, qui va parar l’obra en maig per irregularitats i va obligar al blaugrana a presentar un nou projecte. Una incidència que hauria fet que el projecte gastronòmic es retardara.

 

Messi i els seus gestors de patrimoni es troben amb dificultats, segons informen a ‘Crónica Global’ fonts pròximes al projecte, que asseguren que en estos moments el projecte seguix parat. «Fa mesos que no hi ha obres i clar, la gent es pregunta quan obrirà un restaurant que havia d’estar operatiu en maig d’este any» expressen. A més a més, els veïns també es troben amb un local de 1.600 metres quadrats amb un terreny adjacent «completament abandonat», un factor que porta molèsties a les cases del voltant.

 

Infraccions en el clos i els derrocaments

Ramon Morera, el conseller de Plantejament, Mobilitat, Salut i Consum de l’ajuntament ha explicat que els tècnics municipals van parar l’obra per «derrocaments que no s’ajustaven al projecte» i altres infraccions com «una incidència amb el clos que s’havia de posar al dia». No obstant això, el mateix Morera assegura que «està orgullós» de les inversions de la família de Messi en el municipi: «Tota inversió és benvinguda, clar està» expressa, «però han de complir la normativa municipal» assegura al mitjà en qüestió.

 

El mateix regidor assegura que, tot i la falta de permisos inicials en el canvi d’estructura i escala, que ja es troben solucionats, la família de l’argentí pot «reprendre les obres quan ho desitge». Tot feia pensar que les obres seguirien de seguida, però els mesos han passat i tot seguix igual que en maig.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sis persones investigades per pintades en trens aturats per la dana

La Guàrdia Civil ha investigat sis persones i busca dos més per les pintades en trens aturats per la dana de 2024. Els danys ascendixen a 23.900 euros.

Localitzen un caiman d’ulleres al llit del Vinalopó després de mesos de busca

La Policia Local de Sax i agents del Seprona de la Guàrdia Civil han localitzat i capturat al llit del Vinalopó l’exemplar de caiman d’ulleres que buscaven des de juliol, quan un vídeo en les xarxes socials va alertar de la seua presència.

La primera investigació tècnica d’Urda estima que l’AVE va xocar contra l’Iryo a una velocitat de fins a 200 km/h

La tragèdia deixa 69 víctimes mortals i 48 autòpsies practicades, mentre els investigadors analitzen la cadena d'avaries, instruccions i actuacions prèvia a la col·lisió

Mor Patrick Stewart als 86 anys, l’actor que va donar vida al capità Picard de ‘Star Trek’

L'intèrpret britànic, conegut també pel seu paper de professor Xavier en 'X-Men', ha mort a Los Angeles després de patir Alzheimer i demència amb cossos de Lewy

El litoral valencià espera ruixats localment forts este cap de setmana

La Comunitat Valenciana preveu ruixats al litoral, localment forts i amb tronades. Les temperatures baixaran dissabte i pujaran diumenge.

CaixaBank eleva un 12,9 % el benefici i reforça el crèdit

CaixaBank ha guanyat 4.962 milions d’euros fins a setembre, un 12,9 % més que en el mateix període de l’any anterior. El crèdit i els recursos gestionats també han crescut.

Quatre detinguts després d’un intent de desallotjament en un habitatge de Benimaclet (València)

La Policia Nacional ha detingut tres treballadors d’una empresa de desallotjament d’habitatges i una altra persona en un pis de Benimaclet. Els fets han ocorregut al carrer Vicente Zaragozá.

Dues marxes conflueixen al barranc del Poyo per les víctimes de la dana

Dues marxes d’Albal i Benetússer han recordat les 233 víctimes en el segon aniversari de la dana i han reclamat veritat, justícia i reparació.