El restaurant de Messi tanca les portes definitivament

Bellavista Jardín Norte

El restaurant de Messi tancarà les portes definitivament   | Facebook (Bellavista Jardín Norte)

 

Leo Messi ha tancat el què quedava del seu restaurant Bellavista del Jardín del Norte i ha decidit, de moment, eixir del negoci de la restauració. El davanter del Barcelona i el Grupo Iglesias, socis en el negoci, han posat el local al mercat. Segons informen fonts del sector immobiliari a ‘Crónica Global’ el jugador i el grup argentí oferixen el traspàs del negoci per un milió d’euros, una quantitat mensual fixa més un percentatge de facturació, també mensual. 

 

De moment, els gestors anuncien que encara no hi ha cap inversor interessat, ja que el total de la suma a la que ascendix el traspàs del negoci s’apropa al milió d’entrada més, aproximadament, uns 20.000 euros al mes. Un preu d’eixida que els gestors consideren «massa car, ja que el local està situat en un carrer peatonal, sí, però no conseguirà la caixa necessària per a cobrir la inversió», alerten les mateixes veus al mitjà.

 

Només actes privats i càtering

 

Bellavista del Jardín Norte deixarà d’estar vinculat als socis tan bon punt aparega un inversor. La liquidació del negoci passa només huit mesos després que el bufet tancara al públic després de dos anys en operació. Recordem que, a pesar de la seua popularitat, el restaurant va decidir tancar al públic i dedicar-se només a actes privats i càtering. Les fonts insistixen al mitjà que l’elevat lloguer del local, la mala planificació i l’excessiva inversió poden haver sigut les causes de la frustració del local del futbolista i el Grupo Iglesias.

 

Messi restaurant

Des de fa huit mesos el restaurant només es dedicava a fer actes privats   | Facebook (Bellavista Jardín Norte)

 

El futbolista no deixarà el món de la restauració

 

La punxada del grup de rebosteria internacional argentí al centre de Barcelona posa una fi, temporal, a l’aventura de Messi en el món de la restauració. La família del davanter està preparant l’obertura d’un bufet de 1.000 m2 amb capacitat de fins a 100 persones. Un espai que ja compta amb llicència d’obres i a l’espera que els treballs acaben a finals d’enguany.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.