El restaurant de Messi tanca les portes definitivament

Bellavista Jardín Norte

El restaurant de Messi tancarà les portes definitivament   | Facebook (Bellavista Jardín Norte)

 

Leo Messi ha tancat el què quedava del seu restaurant Bellavista del Jardín del Norte i ha decidit, de moment, eixir del negoci de la restauració. El davanter del Barcelona i el Grupo Iglesias, socis en el negoci, han posat el local al mercat. Segons informen fonts del sector immobiliari a ‘Crónica Global’ el jugador i el grup argentí oferixen el traspàs del negoci per un milió d’euros, una quantitat mensual fixa més un percentatge de facturació, també mensual. 

 

De moment, els gestors anuncien que encara no hi ha cap inversor interessat, ja que el total de la suma a la que ascendix el traspàs del negoci s’apropa al milió d’entrada més, aproximadament, uns 20.000 euros al mes. Un preu d’eixida que els gestors consideren «massa car, ja que el local està situat en un carrer peatonal, sí, però no conseguirà la caixa necessària per a cobrir la inversió», alerten les mateixes veus al mitjà.

 

Només actes privats i càtering

 

Bellavista del Jardín Norte deixarà d’estar vinculat als socis tan bon punt aparega un inversor. La liquidació del negoci passa només huit mesos després que el bufet tancara al públic després de dos anys en operació. Recordem que, a pesar de la seua popularitat, el restaurant va decidir tancar al públic i dedicar-se només a actes privats i càtering. Les fonts insistixen al mitjà que l’elevat lloguer del local, la mala planificació i l’excessiva inversió poden haver sigut les causes de la frustració del local del futbolista i el Grupo Iglesias.

 

Messi restaurant

Des de fa huit mesos el restaurant només es dedicava a fer actes privats   | Facebook (Bellavista Jardín Norte)

 

El futbolista no deixarà el món de la restauració

 

La punxada del grup de rebosteria internacional argentí al centre de Barcelona posa una fi, temporal, a l’aventura de Messi en el món de la restauració. La família del davanter està preparant l’obertura d’un bufet de 1.000 m2 amb capacitat de fins a 100 persones. Un espai que ja compta amb llicència d’obres i a l’espera que els treballs acaben a finals d’enguany.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.