13.6 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

El restaurant de Messi tanca les portes definitivament

Bellavista Jardín Norte

El restaurant de Messi tancarà les portes definitivament   | Facebook (Bellavista Jardín Norte)

 

Leo Messi ha tancat el què quedava del seu restaurant Bellavista del Jardín del Norte i ha decidit, de moment, eixir del negoci de la restauració. El davanter del Barcelona i el Grupo Iglesias, socis en el negoci, han posat el local al mercat. Segons informen fonts del sector immobiliari a ‘Crónica Global’ el jugador i el grup argentí oferixen el traspàs del negoci per un milió d’euros, una quantitat mensual fixa més un percentatge de facturació, també mensual. 

 

De moment, els gestors anuncien que encara no hi ha cap inversor interessat, ja que el total de la suma a la que ascendix el traspàs del negoci s’apropa al milió d’entrada més, aproximadament, uns 20.000 euros al mes. Un preu d’eixida que els gestors consideren «massa car, ja que el local està situat en un carrer peatonal, sí, però no conseguirà la caixa necessària per a cobrir la inversió», alerten les mateixes veus al mitjà.

 

Només actes privats i càtering

 

Bellavista del Jardín Norte deixarà d’estar vinculat als socis tan bon punt aparega un inversor. La liquidació del negoci passa només huit mesos després que el bufet tancara al públic després de dos anys en operació. Recordem que, a pesar de la seua popularitat, el restaurant va decidir tancar al públic i dedicar-se només a actes privats i càtering. Les fonts insistixen al mitjà que l’elevat lloguer del local, la mala planificació i l’excessiva inversió poden haver sigut les causes de la frustració del local del futbolista i el Grupo Iglesias.

 

Messi restaurant

Des de fa huit mesos el restaurant només es dedicava a fer actes privats   | Facebook (Bellavista Jardín Norte)

 

El futbolista no deixarà el món de la restauració

 

La punxada del grup de rebosteria internacional argentí al centre de Barcelona posa una fi, temporal, a l’aventura de Messi en el món de la restauració. La família del davanter està preparant l’obertura d’un bufet de 1.000 m2 amb capacitat de fins a 100 persones. Un espai que ja compta amb llicència d’obres i a l’espera que els treballs acaben a finals d’enguany.

Últimes notícies

La UMH i el Col·legi de Farmacèutics d’Alacant creen la Càtedra de Farmàcia Assistencial i Sostenible

La UMH i el Col·legi de Farmacèutics d'Alacant han firmat un conveni per a crear la Càtedra de Farmàcia Assistencial i Sostenible. El COFA aportarà 10.000 euros anuals i la direcció recaurà en María del Val Bermejo.

Xocolates Valor augmenta vendes un 34% malgrat el cacau en màxims i gana 8,2 milions

Xocolates Valor ha tancat l'exercici juliol 2024-juny 2025 amb més de 220 milions de facturació i 8,2 milions de benefici, malgrat l'encariment del cacau.

Suárez insistix que el risc de col·lapse de Forata va desviar l’atenció del Pedrís

El subdirector d'Emergències ha declarat que l'amenaça sobre la presa de Forata va concentrar recursos i va retardar el focus en el barranc de Poio i l'Horta Sud. El seu relat detalla decisions, cronologia i dubtes legals durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

Les pluges han deixat 66,6 l/m² a Catarroja i han forçat tancaments preventius de túnels

Catarroja ha acumulat 66,6 l/m², amb 15 litres en una hora. Després de tancaments preventius i una nit de neteja, a les 6.00 s'ha recuperat la normalitat i s'esperen pluges sense risc.

La litigiositat en els jutjats de la Comunitat baixa un 16,6% en el tercer trimestre

La Comunitat Valenciana va registrar 157.204 nous assumptes entre juliol i setembre, un 16,6% menys interanual. Malgrat el descens d'entrades, la batussa va augmentar.

Investigat per deixar morir a tres aus i tindre un lloro gris protegit a Borriana

La Guàrdia Civil investiga a un home de 52 anys a Borriana per la mort per inanició de tres aus i per tindre sense documentació un lloro gris africà. Les diligències han sigut remeses al jutjat de Vila-real i la investigació continua oberta.

Detingut després de robar d’una tirada una cadena a una dona major a Alacant gràcies a la col·laboració ciutadana

Un home de 27 anys ha sigut detingut a Alacant instants després d'arrancar una cadena d'or a una dona d'avançada edat. Testimonis ho van seguir breument i van aportar la seua descripció a la Policia Nacional, la qual cosa va facilitar la seua localització malgrat que es va canviar de pantalons per a despistar.

Avís groc per pluges de 30 l/m² en 1 hora i 80 en 12 en el litoral de Castelló

Aemet manté l'avís groc fins al migdia en el litoral de Castelló, amb llindars de 30 l/h i 80 en 12 hores. València i el nord d'Alacant prolonguen avisos fins a les 23.59.