13.1 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

El restaurant de Messi tanca les portes definitivament

Bellavista Jardín Norte

El restaurant de Messi tancarà les portes definitivament   | Facebook (Bellavista Jardín Norte)

 

Leo Messi ha tancat el què quedava del seu restaurant Bellavista del Jardín del Norte i ha decidit, de moment, eixir del negoci de la restauració. El davanter del Barcelona i el Grupo Iglesias, socis en el negoci, han posat el local al mercat. Segons informen fonts del sector immobiliari a ‘Crónica Global’ el jugador i el grup argentí oferixen el traspàs del negoci per un milió d’euros, una quantitat mensual fixa més un percentatge de facturació, també mensual. 

 

De moment, els gestors anuncien que encara no hi ha cap inversor interessat, ja que el total de la suma a la que ascendix el traspàs del negoci s’apropa al milió d’entrada més, aproximadament, uns 20.000 euros al mes. Un preu d’eixida que els gestors consideren «massa car, ja que el local està situat en un carrer peatonal, sí, però no conseguirà la caixa necessària per a cobrir la inversió», alerten les mateixes veus al mitjà.

 

Només actes privats i càtering

 

Bellavista del Jardín Norte deixarà d’estar vinculat als socis tan bon punt aparega un inversor. La liquidació del negoci passa només huit mesos després que el bufet tancara al públic després de dos anys en operació. Recordem que, a pesar de la seua popularitat, el restaurant va decidir tancar al públic i dedicar-se només a actes privats i càtering. Les fonts insistixen al mitjà que l’elevat lloguer del local, la mala planificació i l’excessiva inversió poden haver sigut les causes de la frustració del local del futbolista i el Grupo Iglesias.

 

Messi restaurant

Des de fa huit mesos el restaurant només es dedicava a fer actes privats   | Facebook (Bellavista Jardín Norte)

 

El futbolista no deixarà el món de la restauració

 

La punxada del grup de rebosteria internacional argentí al centre de Barcelona posa una fi, temporal, a l’aventura de Messi en el món de la restauració. La família del davanter està preparant l’obertura d’un bufet de 1.000 m2 amb capacitat de fins a 100 persones. Un espai que ja compta amb llicència d’obres i a l’espera que els treballs acaben a finals d’enguany.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.