El restaurant de Messi tanca les portes definitivament

Bellavista Jardín Norte

El restaurant de Messi tancarà les portes definitivament   | Facebook (Bellavista Jardín Norte)

 

Leo Messi ha tancat el què quedava del seu restaurant Bellavista del Jardín del Norte i ha decidit, de moment, eixir del negoci de la restauració. El davanter del Barcelona i el Grupo Iglesias, socis en el negoci, han posat el local al mercat. Segons informen fonts del sector immobiliari a ‘Crónica Global’ el jugador i el grup argentí oferixen el traspàs del negoci per un milió d’euros, una quantitat mensual fixa més un percentatge de facturació, també mensual. 

 

De moment, els gestors anuncien que encara no hi ha cap inversor interessat, ja que el total de la suma a la que ascendix el traspàs del negoci s’apropa al milió d’entrada més, aproximadament, uns 20.000 euros al mes. Un preu d’eixida que els gestors consideren «massa car, ja que el local està situat en un carrer peatonal, sí, però no conseguirà la caixa necessària per a cobrir la inversió», alerten les mateixes veus al mitjà.

 

Només actes privats i càtering

 

Bellavista del Jardín Norte deixarà d’estar vinculat als socis tan bon punt aparega un inversor. La liquidació del negoci passa només huit mesos després que el bufet tancara al públic després de dos anys en operació. Recordem que, a pesar de la seua popularitat, el restaurant va decidir tancar al públic i dedicar-se només a actes privats i càtering. Les fonts insistixen al mitjà que l’elevat lloguer del local, la mala planificació i l’excessiva inversió poden haver sigut les causes de la frustració del local del futbolista i el Grupo Iglesias.

 

Messi restaurant

Des de fa huit mesos el restaurant només es dedicava a fer actes privats   | Facebook (Bellavista Jardín Norte)

 

El futbolista no deixarà el món de la restauració

 

La punxada del grup de rebosteria internacional argentí al centre de Barcelona posa una fi, temporal, a l’aventura de Messi en el món de la restauració. La família del davanter està preparant l’obertura d’un bufet de 1.000 m2 amb capacitat de fins a 100 persones. Un espai que ja compta amb llicència d’obres i a l’espera que els treballs acaben a finals d’enguany.

Últimes notícies

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.

Sangare i Affengruber tornaran dissabte a la pretemporada de l’Elx CF

Buba Sangare i David Affengruber s’incorporaran dissabte a la pretemporada de l’Elx CF, amb proves físiques prèvies, després de les seues cites internacionals.

València Basket s’enfrontarà al Barça en les semifinals de la Supercopa Endesa de Badalona

València Basket s’enfrontarà al Barça i el Kosner Baskonia jugarà contra l’Asisa Joventut en les semifinals de la Supercopa Endesa, que se celebraran el 19 i 20 de setembre al Palau Olímpic de Badalona.

El Valencia afronta contra l Eldense el segon amistós de la pretemporada a Paterna

El Valencia disputa este dimecres a les 20.00 hores, a l Estadi Antonio Puchades de Paterna, el segon amistós de la pretemporada contra l Eldense, nou equip de Segona Divisió.

Investiguen com a crim masclista la mort d’una dona en una vivenda d’Almoradí

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 56 anys en una vivenda del centre d’Almoradí i ha detingut el seu marit, de 61 anys, com a sospitós.

A presó provisional un jove de 21 anys per una onada de robatoris en vivendes de Torrevieja

Un jutge ha acordat l’ingrés a presó provisional d’un jove de 21 anys, detingut per una onada de robatoris en vivendes de zones residencials del extraradi de Torrevieja.

Tanquen al bany dos platges d’El Puig per un abocament d’aigües fecals

L’Ajuntament d’El Puig ha tancat temporalment al bany les platges de Medicalia i Puig-Val després de detectar-se un abocament d’aigües fecals causat per la ruptura d’una canonada de sanejament.

L’ocupació turística puja un 4,3 % en juny a la Comunitat Valenciana amb 9.556 afiliats més

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al juny l’augment d’afiliació turística a Espanya, amb 9.556 treballadors més i un creixement del 4,3 %. A nivell estatal, el sector suma ja més de tres milions d’afiliats i representa el 13,7 % de l’ocupació total.