Mor el pilot Anthoine Hubert de 22 anys en un brutal accident de F2

PILOTO

El pilot francés Anthoine Hubert pujat en l’escaló més alt del podi  | Twitter

 

Tragèdia en el campionat de Fórmula 2. El jove pilot francés Anthoine Hubert, de 22 anys, ha mort després de patir un greu accident durant la seua participació en el Gran Premi de Bèlgica al circuit de Spa-Francochamps. El seu monoplaça es va veure implicat en una col·lisió múltiple amb altres tres vehicles. 

 

El xoc es va produir quan just s’estava disputant la segona volta de la carrera. Una volta els cotxes havien passat la coneguda corba d’Eau Rouge, un d’ells va perdre el control en la següent pujada de Radillo i, els demés, van impactar contra ell. A més d’Hubert, van estar involucrats el japonés Matino Sato, el francés Giulano Alesi i l’equatorià Juan Manuel Correa; que va ser l’altre ferit, amb fractures en les dos cames. 

 

 

Va morir minuts després de l’accident

L’impacte va ser tan fort que el monoplaça del pilot francés va quedar trencat per la mitat i ell va perdre la vida en el mateix circuit, a causa de la gravetat de les ferides. Correa va ser traslladat a un hospital de Lieja. Abans, la direcció va decidir suspendre immediatament la carrera perquè els servicis d’emergència pogueren atendre als pilots afectats. 

 

La pèrdua d’Hubert ha suposat un colp dur per al món del motor. Un gran número de companys de professió, com els pilots espanyols Carlos Sainz Jr. i Fernando Alonso, han mostrat la seua tristor i les seues condolences per la mort d’esta promesa de només 22 anys.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.