16.2 C
València
Dimarts, 22 abril, 2025

Mor el pilot Anthoine Hubert de 22 anys en un brutal accident de F2

PILOTO

El pilot francés Anthoine Hubert pujat en l’escaló més alt del podi  | Twitter

 

Tragèdia en el campionat de Fórmula 2. El jove pilot francés Anthoine Hubert, de 22 anys, ha mort després de patir un greu accident durant la seua participació en el Gran Premi de Bèlgica al circuit de Spa-Francochamps. El seu monoplaça es va veure implicat en una col·lisió múltiple amb altres tres vehicles. 

 

El xoc es va produir quan just s’estava disputant la segona volta de la carrera. Una volta els cotxes havien passat la coneguda corba d’Eau Rouge, un d’ells va perdre el control en la següent pujada de Radillo i, els demés, van impactar contra ell. A més d’Hubert, van estar involucrats el japonés Matino Sato, el francés Giulano Alesi i l’equatorià Juan Manuel Correa; que va ser l’altre ferit, amb fractures en les dos cames. 

 

 

Va morir minuts després de l’accident

L’impacte va ser tan fort que el monoplaça del pilot francés va quedar trencat per la mitat i ell va perdre la vida en el mateix circuit, a causa de la gravetat de les ferides. Correa va ser traslladat a un hospital de Lieja. Abans, la direcció va decidir suspendre immediatament la carrera perquè els servicis d’emergència pogueren atendre als pilots afectats. 

 

La pèrdua d’Hubert ha suposat un colp dur per al món del motor. Un gran número de companys de professió, com els pilots espanyols Carlos Sainz Jr. i Fernando Alonso, han mostrat la seua tristor i les seues condolences per la mort d’esta promesa de només 22 anys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València celebra dilluns que ve 28 d’abril la festivitat de sant Vicent Ferrer, patró de València

Diversos barris de la ciutat alcen altars per a representar els miracles del sant

La Torre provarà una iniciativa europea contra catàstrofes naturals amb tecnologia no tripulada i control remot

La Policia Local de València experimentarà amb vehicles aeris i submarins no tripulats que es podran controlar a distància

Mor el papa Francesc als 88 anys

Jorge Bergoglio ha faltat este dilluns de matí en la seua residència de Santa Marta

La Guàrdia Civil investiga la troballa del cadàver d’un home a Llíria

Un veí que anava a treballar ha localitzat el cos en una zona rural

Mor un ciclista i dos més resulten ferits en un atropellament múltiple a Calp

Un menor de 14 anys, traslladat a l’hospital amb una fractura de fèmur

Els bombers rescaten un xiquet que estava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa

El menor i un adult van ser traslladats a l’Hospital Clínic amb símptomes d’hipotèrmia

Rescatats de matinada els quatre espeleòlegs atrapats en una cova de Vallada

La cavitat té un desnivell de 205 metres i un recorregut de 1.300

Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Desenes de vehicles de policia i bombers per l’incendi d’una rentadora i un accident amb alcoholemia a Paterna