14.3 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Pugen els termòmetres amb un domini solejat este divendres

El divendres s’imposarà el sol a pràcticament tot el territori, així com a la jornada del dissabte

El divendres i el dissabte s’imposarà el sol en pràcticament tot el territori| Arxiu

 

La calor seguirà present estes próximes hores, però sense tindre els valors extrems dels termòmetres que vam tindre el cap de setmana passat en punts de la Comunitat Valenciana. A partir de divendres, les temperatures pujaran un poc respecte el dijous i s’imposarà el sol en pràcticament tot el territori, també en la jornada del dissabte. Diumenge arribarà un canvi de temps que ens portarà a parlar d’algun arruixó en les muntanyes de Castelló i seguirà sense fer massa calor.

 

Este divendres les màximes augmentaran un poc en tota la Comunitat Valenciana. Les diürnes que es preveuen podran pujar 2 graus fins a arribar als 34º en el prelitoral valencià i alacantí. Els termòmetres se situaran, en este cas, entre 30º i 34º en l’interior i entre 29º i 32º en el litoral. En primera línia de la costa, la marinada tornarà a ser l’encarregada de què els termòmetres siguen menys elevats que en el prelitoral i que, fruit de la humitat del mar, hi haja prou basca. 

 

Les mínimes d’este divendres oscil·laran amb valors similars als del dijous en general i, per tant, seguiran sent fresques en algunes zones del territori. Les xifres de nit aniran entre 14º i 21º en l’interior i entre 20º i 22º en la franja costanera.

 

Durant el divendres a la tarda creixeran nuvolades de formació diürna al prelitoral de Castelló

Durant el divendres per la vesprada creixeran nuvolades de formació diürna en el prelitoral de Castelló | AEMET

 

Quant a l’estat del cel, de cara al matí, s’esperen només alguns núvols baixos matiners en la costa valenciana i alguns intervals de núvols prims que començaran a aparéixer per les muntanyes de Castelló. Durant la vesprada creixeran nuvolades de formació diürna en el prelitoral de Castelló, sense acabar de descarregar en forma de precipitació, i en la resta predominarà el cel serè.

 

Temps tranquil dissabte amb algun arruixó diumenge

Durant el cap de setmana l’oratge estarà tranquil en general amb les fortes calorades lluny de la Comunitat Valenciana, ja que els termòmetres es mantindran amb valors similars als del divendres, però s’arribaran fins als 36º en l’interior de València el diumenge.

 

S’assoliran els 36º a l’interior de València el diumenge

S’arribará fins als 36º en l’interior de València el diumenge | wheatheronline.co.uk

 

El dissabte hi haurà un predomini de l’ambient solejat, amb l’excepció d’algunes bandes de núvols alts passatgers en algunes comarques. De cara a diumenge, es preveu la mateixa situació, amb la diferència de què es formaran núvols d’evolució en les muntanyes de Castelló, fins a poder arribar a precipitar en forma d’algun arruixó o tempesta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.

La Generalitat defén que la simplificació administrativa generarà ocupació i riquesa

El Consell ha defés el seu decret de simplificació per a accelerar projectes i atraure inversió, mentres Govern i Compromís alerten de menys controls i riscos ambientals. El debat s'ha intensificat malgrat que la norma encara no s'ha publicat oficialment.

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.

Restablixen la circulació en quasi tota la xarxa de carreteres de València després de les últimes pluges

La Diputació de València ha restablit el trànsit en quasi tota la xarxa provincial afectada per les pluges, amb especial incidència a la Ribera. Totes les vies estan obertes amb normalitat o amb precaució excepte la CV-543, tancada per acumulació d'aigua.

Morant demana la dimissió de Feijóo per mentir sobre la dana i reclama al PP que l’aparte

La líder del PSPV-PSOE ha reclamat l'eixida de Feijóo per, diu, haver mentit sobre la dana de 2024 i ha demanat al PP que l'aparte. També ha exigit a la jutgessa els guasaps complets amb Mazón i ha criticat la seua declaració telemàtica.

La Diputació de València aprova fons per a un mausoleu a Paterna que dignifique als represaliats

La Diputació de València ha aprovat una subvenció de 75.701,30 euros per a construir un mausoleu amb hipogeu en la fossa comuna 22 del cementeri de Paterna. El projecte busca garantir un enterrament digne, la conservació de les restes i un espai estable de memòria per a les famílies.