Risto esclata contra un periodista pel fitxatge del cosí de Malú per C’s

Todo es mentira

Risto s’enfronta amb un periodista pel polèmic nomenament del cosí de Malú com a cap de llista de C’s | Cuatro

 

Gran moment de tensió el que es va viure al programa ‘Todo es mentira’, presentat per Risto Mejide. L’origen de la polèmica té relació amb una notícia publicada pel mitjà ‘El Mundo’ sobre el controvertit nomenament de Damián Macías, parella d’una cosina de Malú, com a cap de llista de Ciudadanos al municipi de Pozuelo de Alarcón. 

 

Mejide va acusar al periodista Javier Negre «d’alimentar les ‘fake news’», i la conversa va anar pujant de to fins al punt que, quan el periodista intentava explicar que tot el que havien publicat era cert, Risto va dir que ja no tenien més temps i va interrompre la connexió

 

El fundador de C’s a Pozuelo considera el nomenament «un despropòsit»

El directe de Javier Negre transcorria amb total normalitat, i el periodista feia patent que «sorprén el fet que haja sigut designat en un municipi on no té arrelament, i on ni tan sols treballa». A més, va mencionar que el mitjà per al qual treballa ja havia destapat que l’any 2015 hi havia consellers de Ciudadanos que «suposadament pagaven per ocupar un lloc o altre a la llista».

Todo es mentira

Risto va acusar a Negre d’alimentar les ‘fake news’ | Cuatro

 

En aquest sentit, Negre va fer patent que el fundador de C’s a Pozuelo, Miguel Ángel Berzal, considerava el nomenament «un despropòsit, i molt inacceptable». I és que, segons Berzal, entre els 230 afiliats del municipi «algun havia d’haver preparat». 

 

Risto acusa a Negre d’alimentar les ‘fake news’

És en aquest moment quan Risto el va tallar, i el va acusar d’estar alimentant les ‘fake news’: «Açò és confondre a la gent. Tu dones a entendre, en un titular, que l’home ha sigut nomenat a dit perquè Malú li ha exigit a Rivera que el posara».

 

El publicista no es va quedar ací i, amb un to de veu cada vegada més elevat, li va dir el següent: «Primer, estàs donant per segur que tenen una relació; segon, estàs assegurant que és un nomenament fet a dit; i tercer, o no t’has llegit els estatuts, o els has ignorat, que és pitjor encara».

 

Tensa baralla entre Mejide i Negre en directe

Todo es mentira

Risto va interrompre a Negre i va tallar la connexió | Cuatro

 

Mentre Risto emetia el seu discurs, Negre intentava donar explicacions sobre cada una de les acusacions del publicista, però Mejide no estava disposat a donar-li treva. Quan per fi va poder parlar, el periodista va preguntar: «No ha sigut un nomenament a dit? Aleshores, on estan les primàries?».

 

Mejide, que en aquell moment ja estava perdent la paciència, va exclamar que el partit «té menys de 400 afiliats a Pozuelo, que no calen primàries, que ho fica en els seus estatuts!». Però Negre no estava disposat a deixar-se guanyar tan fàcilment, i li va deixar clar a Risto que «jo també m’he llegit els estatuts, i deixen una finestra oberta per a què els afiliats puguen demanar primàries». 

 

Risto va interrompre a Negre i va tallar la connexió 

Risto ja no estava disposat a escoltar-lo, i va soltar, fora de si, que «no em sembla bé aquest titular, ho sent molt, no em sembla que estigues ajudant a la teua professió, que és la d’explicar la veritat, no la de confondre al personal».

 

De res va servir que el periodista intentara defensar la seua versió, segons la qual la notícia era totalment objectiva. Immediatament després, Risto va respondre que «ho deixa de ser quan poses aquest titular tan tendenciós», i a continuació va dir que ja no hi havia temps de res més i va procedir a tallar la connexió.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.