Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Labora busca a 62 persones per a treballar en la cadena hotelera Magic Costa Blanca

Magic Costa Blanca hotel

Unes de les instal·lacions de Magic Costa Blanca | Magic Costa Blanca – Twitter

 

El Servei Valencià d’Ocupació i Formació, Labora, ha oferit 62 vacants per a treballar en establiments de la cadena Magic Costa Blanca de Benidorm, Alfàs del Pi, Finestrat, Gandia i la Vila Joiosa. Les persones interessades han d’inscriure’s en les ofertes a través del portal GVAJobs de Labora, informa aquest servei a través d’un comunicat.

 

A Benidorm, es busca cobrir amb urgència dos llocs de pastisser/a (codi d’oferta: 517189) i altres dos de responsable de partida (codi d’oferta: 517190).

 

Així mateix, també s’ofereixen els següents llocs: 10 cambrers/eres de pis (codi d’oferta: 519645), 10 ajudants de cuina (517187), 5 ‘fregachines’ (517188), 4 esteticistes (518174), 2 perruquers/eres (521495), 2 cuiners/eres – responsables de partida (515381), 2 esteticistes-massatgistes o quiromassatgistes (519871), 1 duty manager o subdirector/a d’hotel (515847) i 1 coordinador/a de serveis tècnics (521492).

 

En el cas de Finestrat, urgeix incorporar a 2 persones en llocs de responsable segon d’animació (codi ofereix: 517397). A més, també es busca: 2 responsables de bar (517396), 2 mecànics reparadors de maquinària industrial (517025), 2 segons maîtres (517395), 2 pintors (517022) i 2 obrers (517024).

 

L’oferta de Gandia contempla 2 recepcionistes, amb coneixements dels idiomes rus i anglés (codi ofereix: 515386) i 1 tècnic/a de control de qualitat alimentària amb funcions administratives (521490); mentre que per a la Vila Joiosa la cadena hotelera cerca 3 persones per a realitzar atenció telefònica de la central de reserves (codi ofereix: 520148) i 1 encarregat/a de selecció de personal (516306).

 

Finalment, en Alfàs del Pi es necessita cobrir amb urgència un lloc de treball de recepcionista amb coneixements d’anglés (codi oferta: 515384).

 

Per a conéixer els requisits concrets de cada lloc, les persones aspirants han d’entrar en GVAJobs a través de la web de Labora (consultar ací) i buscar l’oferta pel codi. La inscripció es realitza a través de la mateixa oferta i es recomana adjuntar el currículum en format PDF.

 

Magic Costa Blanca és una empresa hostalera valenciana amb seu a Benidorm, que fundada per la família García en 1974. Actualment, compta amb 13 establiments en les principals destinacions turístiques de Llevant, entre ells apartaments, hotels, ressorts, hotels apartament i fins i tot allotjaments tematitzats com el complex Magic Robin Hood. Els seus establiments, situats a Benidorm, Finestrat, l’Alfàs del Pi i Gandia, són 3, 4 i 5 estreles.

 

La mercantil té a càrrec seu en temporada alta a més de 1.600 persones empleades. Amb la seua col·laboració amb Labora, Magic Costa Blanca pretén seleccionar nou personal per a reforçar els seus serveis d’atenció per als períodes de major demanda turística.

Últimes notícies

Calp guarda dos minuts de silenci per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament convoca un acte de dol este divendres a les 10.00 en la plaça Miguel Roselló després de dos accidents mortals recents. La mesura s'emmarca en tres dies de dol oficial.

Sime Llicer convertix el MuVIM en una camara de les meravelles amb Talea

El MuVIM exhibix fins al 7 de desembre Talea, la camara de les meravelles de Sime Llicer inspirada en les Wunderkammer. La mostra proposa un recorregut ludico i simbolico que convida a mirar el món amb una altra escala.

Mazón tanca amb Indra un pla per a crear 1.000 ocupacions en 2026 en la Comunitat Valenciana

El Consell pacta amb Indra l'ampliació de la seua activitat estratègica i la creació de 1.000 ocupacions qualificades en 2026, amb focus en ciberseguretat i ús d'IA.

Detinguda per escanyar amb el cable d’una aspiradora a una amiga a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys ha sigut arrestada pel presumpte escanyament amb el cable d'una aspiradora de la seua amiga, de 66, en un apartament de Benidorm. La Policia Nacional dirigix una investigació que continua oberta.

Sanitat pagarà 34.673 euros als fills d’un pacient mort per una sonda mal col·locada

El CJC estima parcialment la reclamació per funcionament anormal del servici i proposa 34.673 euros per als dos fills d'un pacient mort després d'una PEG mal posicionada.

La Gonzalo Anaya denuncia la calor en col·legis i IES i exigix bioclimatización en la Comunitat Valenciana

La confederació d'AMPA alerta de temperatures superiors a 30 graus en aules sense ventilació ni climatització i reclama a la Conselleria un pla global i urgent.

Mor l’home que es va autolesionar després d’agredir a un altre amb un pal a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a l'hospital després de tallar-se el coll amb una arma blanca després d'agredir amb un pal a un altre a Sant Joan. La disputa va ser laboral i el ferit de 48 anys està fora de perill.

Afectats d’ELA, pendents del pla del Govern per a aplicar la llei el 31 d’octubre

Pacients i entitats esperen que el 31 d'octubre el Govern plantege a les autonomies un pla per a aplicar la llei ELA, amb finançament estatal i execució autonòmica. El moviment confia en un impuls real després d'un primer any frenat per la falta de recursos.