Mastodon
31.2 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

Labora busca a 175 persones a Peníscola per a treballar en ZT Hotels

 
 

Peníscola | Turisme Comunitat Valenciana

 

 
El portal del Servei Valencià d’Ocupació i Formació, Labora, busca a 175 persones per a contractes en la campanya de Setmana Santa i estiu als hotels de ZT Hotels a Peníscola, a la comarca del Baix Maestrat.

 

Els llocs oferits són 100 ajudants de cambrer, 45 ajudants de cuina, 25 auxiliars de pis i neteja i 5 ajudants de recepció, i d’ells entre 40 i 50 s’ofereixen amb paquets d’allotjament i la resta seran persones de la zona, ha informat Labora en un comunicat de la Generalitat.

 

 

ZT Hotels gestiona diversos establiments situats en el litoral mediterrani, amb dos hotels urbans amb encant a Barcelona i tres hotels de platja a Peníscola, que es mantenen oberts tot l’any.

 

Compta amb una plantilla composta per uns 500 treballadors i ara pretén seleccionar a nou personal per a reforçar els seus serveis d’atenció per als períodes vacacionals amb major demanda turística.

 

Labora té obert el termini de petició de subvencions per a incentivar la creació d’ocupació entre persones pertanyents a col·lectius amb dificultats d’inserció laboral.

 

Hi ha ajudes de fins a 25.000 euros per a les empreses que contracten a joves menors de 30 anys, aturats de llarga durada o persones majors de 50, entre altres.

 

Enguany també s’han oferit ajudes per a l’autoocupació i perquè les dones autònomes embarassades contracten a algú que les substituïsca durant el seu permís de maternitat i fomentar així la conciliació.

Últimes notícies

Mestalla acollirà el capítol 200 del València-Athletic

El dissabte, Mestalla albergarà el dol oficial número 200 entre València i Athletic. L'historial està igualadísimo: 76-74-49 i 308 gols per equip.

Mor una dona ofegada a la platja de Muchavista (El Campello)

Una dona ha mort per ofegament a la platja de Muchavista, al Campello, malgrat un ampli operatiu sanitari. L'autòpsia determinara les causes.

El PSPV titlla de deplorables les declaracions de Mazón sobre les víctimes de la DANA

El PSPV critica el to de Carlos Mazón sobre les víctimes de la DANA i li reclama escoltar les associacions, donar-los veu en Les Corts i assumir responsabilitats.

Cambrer nega ocultació sobre els vídeos del Cecopi i promet col·laboració amb la jutgessa

La vicepresidenta del Consell rebutja que s'haja ocultat material del Cecopi sobre la DANA i recalca la col·laboració amb la jutgessa. També demana celeritat en les ajudes estatals i reforça el contacte amb les víctimes.

El Consell suma cinc municipis al pla per a retirar enderrocs després de la DANA

La Generalitat amplia el pla de xoc per a assumir la retirada de residus i enderrocs a Albal, Benetússer, Catadau, Xirivella i L'Alcúdia. El dispositiu, dotat amb 180 milions, ja ha retirat més d'un milió de tones i ara cobrirà també residus d'obra i reparació.

À Punt oferix a la jutgessa la gravació del Cecopi i advertix de riscos legals si es difon sense orde

La cadena pública manté el seu oferiment d'entregar al jutjat la reunió del 29 d'octubre i els bruts de la dana, però alerta que la seua difusió voluntària podria implicar responsabilitats. A més, denunciarà la sostracció i filtració del vídeo difós amb àudio.

La Generalitat demana frenar el trasllat d’11 menors des de Canàries i al·lega col·lapse de l’acolliment

La Generalitat ha presentat al·legacions per a paralitzar el trasllat d'11 menors des de Canàries per saturació del sistema d'acolliment. Defén que l'Estat assumisca la seua responsabilitat i anuncia un centre d'emergència.

Omari Moore: València és el lloc perfecte per l’Eurolliga i l’estil de Pedro Martínez

Omari Moore es presenta amb ambició a València Basket. L'exterior estatunidenc destaca l'Eurolliga i l'estil de Pedro Martínez com a claus per a la seua arribada.