26 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

Kiko Matamoros dona per perduda la relació amb la seua filla

Kiko Matamoros
Kiko Matamoros sembla haver trobat la felicitat amb la seua nova parella Cristina Pujol | TELECINCO

 

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Sembla que Kiko Matamoros no és capaç d’eixir de la mala ratxa per la qual està passant. Tot i haver trobat la felicitat amb la seua actual parella Cristina Pujol, la filla del col·laborador ha decidit trencar la seua bona relació, tot i els esforços del seu pare per sustentar-la.

 

Kiko Matamoros i Makoke comencen una guerra

La contínua discussió entre Makoke i Matamoros està passant factura a la filla que tenen en comú, Anita Matamoros. Dissabte passat la parella es va veure les cares per primera vegada després de la seua ruptura a ‘Sálvame Deluxe’, i els insults no van tarda en arribar.

 

Encara que la intenció era dur a terme una entrevista pacífica i despreocupada, per a Kiko va acabar sent una lluita contra els rumors de la seua possible separació amb Cristina Pujol. Makoke va aprofitar l’ocasió per tirar acusacions i per parlar de com havia sigut el seu matrimoni.

 

Kiko Matamoros i Makoke van veure's les cares a 'Sábado Deluxe'

Kiko Matamoros i Makoke es van veure les cares a ‘Sábado Deluxe’ | TELECINCO

 

Amb la paciència esgotada, Matamoros es va esforçar per desmentir les acusacions de la seua exdona, i va assegurar que l’únic que vol la malaguenya és «posar pedres entre la meua filla i jo».

 

Una vegada va passar la nit de l’entrevista, Kiko va voler donar la seua opinió sobre el que va passar al plató i va acusar les declaracions de la seua exparella de ser «malintencionades» i de tindre «molt malla llet». El col·laborador de ‘Sálvame’ va comentar que no el va sorprendre l’actitud de Makoke.

La relació amb la seua filla no és l’ideal

Kiko Matamoros es va mostrar en tot moment preocupat per la relació que manté amb la seua filla, i lamentava «tot el que haja pogut afectar a la meua filla». El col·laborador estava visiblement afectat pel tracte que rep per part d’Anita Matamoros.

 

Kiko Matamoros i la seva filla, Anita

Kiko Matamoros i la seua filla, Anita | BEKIA

 

Tan abismal és la distància que separa a pare i filla que el col·laborador es va atrevir a dir que «és una cosa que done perduda». Ha admés que «una reconciliació no és factible», i que no vol «caure en la temptació d’esperar solucionar-ho».

 

Tot i que intenta no mostrar-ho públicament, el cert és que aquesta podria ser una de les pitjors etapes vitals de Kiko Matamoros, encara que té el suport indispensable de la seua parella. Kiko ha declarat sentir emocions contradictòries dins el seu interior: «Pena, tristesa, fàstic, de tot».

Últimes notícies

Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa lideren la preferència de docents per a trasllats en 2025

La Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa i Andalusia són les comunitats més demandades per docents que busquen traslladar-se en 2025, mentres Madrid i Catalunya registren més eixides.

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.

Cent taulells a Catarroja mostren el nivell de l’aigua després de la dana del 29 d’octubre

L'Ajuntament de Catarroja ha instal·lat cent taulells en diversos carrers per a assenyalar fins a quina altura va arribar l'aigua després de la dana del passat 29 d'octubre, com a record i senyal de la reconstrucció.

Dos hòmens moren ofegats en platges d’Alacant en incidents separats

Dos hòmens, de 73 i 46 anys, moren ofegats en platges diferents d'Alacant després de ser rescatats i atesos sense èxit per equips mèdics d'emergència.