La Policia busca un jove per masturbar-se davant de diverses dones a la Vall d’Uixó

 

Un jove exhibicionista és buscat per la Policia Local després de l’alarma veïnal en la Vall d’Uixó. El jove és buscat per haver-se masturbat davant de diverses dones. Les xarxes socials han ajudat a donar visibilitat a aquest assetjador, que ha actuat en diverses ocasions en els últims dies. La notícia ha corregut com la pólvora i segons va confirmar ahir la Policia Local, un xic de 18 anys i de nacionalitat romanesa, ha sigut identificat i detingut fins a en dos ocasions per seguir a dones i masturbar-se davant d’elles a molt poca distància en plena via pública, inclús en zones molt cèntriques del poble.

El missatge que s’està difonent per xarxes per a avisar a totes les dones per tal que estiguen alerta és el següent: «M’acaba de cridar una amiga a la qual ahir li va passar una cosa molt desagradable. Un xic se li va apropar i es va masturbar, tacant-la tota». El text continua dient que la víctima ha denunciat el que va passar en l’Ajuntament i demana màxima cautela a les dones, alertant que l’assetjador pot ser violent. Segons la usuària «la meua pobre amiga no va saber ni com reaccionar i es va quedar paralitzada».

Aquestos missatges, sovint considerats falsos, són totalment verídics, ja que la situació s’ha denunciat davant les autoritats i la Policia Local de la Vall d’Uixó així ho confirmen, encara que precisen que totes les que han acudit per a informar sobre l’assetjador, se’ls ha remés a la caserna de la Guàrdia Civil, que és qui investiga aquestos tipus de delictes. Des de l’Ajuntament es confirma que coneixen a l’individu i que ja té antecedents. Tenint en compte el modus operandi i a la descripció aportada per les víctimes, no es dubta que l’individu siga el que les autoritats tenen ja identificat. 

Si més no, fonts municipals van dir desconéixer si el sospitós està sent investigat per la Guàrdia Civil o si ha sigut detingut, ja que ha comés diversos delictes contra la llibertat sexual així com d’exhibicionisme. Falta per saber si a més ha comés alguna agressió, després d’assenyalar almenys una víctima que, després de la masturbació, s’havia posat violent. Les autoritats demanen la col·laboració ciutadana i donar avís en cas de ser víctima o testimoni d’aquest assetjament.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.