Agents de la Guàrdia Civil han rescatat aquesta matinada, a una dona de 47 anys d'edat, veïna de Crevillent, al Baix Vinalopó, que va patir un accident amb el seu cotxe, en caure per un desnivell d'uns dos metres, quan anava a buscar al seu fill. La dona, que havia eixit amb el seu vehicle, no havia aparegut en el lloc on havia quedat a arreplegar al seu fill, i després de diversos intents per localitzar-la, veient que el seu telèfon mòbil apareixia com fora de cobertura, el seu pare va acudir immediatament a la Guàrdia Civil, segons ha explicat l'institut armat en un comunicat. Després de més una hora de recerca pels itineraris que utilitzava la dona per a desplaçar-se habitualment, els agents van aconseguir trobar el vehicle, que es trobava en un desnivell de quasi dos metres, amb les rodes motrius en l'aire, impedint que poguera moure's. La dona es trobava en el seu interior, il·lesa. Els agents la van ajudar a eixir del vehicle i va ser traslladada a dependències de la Guàrdia Civil de Crevillent. La conductora havia patit un accident i va decidir quedar-se en el vehicle, ja que degut al terreny escarpat i la foscor existent no hi havia plena seguretat per a eixir a demanar ajuda.
Últimes notícies
Successos
Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial
La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.
Successos
Presó per a un home per matar a un amic després d’una discussió i fingir que va trobar el cadàver
Un home de 53 anys ha ingressat a la presó acusat d'homicidi dolós per matar al seu amic de 31 anys després d'una discussió i fingir que va trobar el seu cadàver al costat d'una carretera pròxima a la seua casa a Pilar de la Horadada.
Successos
La Policia desarticula xarxes de robatoris de rellotges de luxe amb 34 detinguts des de gener
La Policia Nacional ha esclarit 41 robatoris violents de rellotges de luxe a Espanya des de gener i ha detingut a 34 persones vinculades a xarxes criminals itinerants amb base en Barcelona.
Successos
Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats
La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.
Oratge
Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores
Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.
Oratge
Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló
La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.
Comunitat Valenciana
El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic
L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.
Ciència i tecnologia
Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad
L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.
Anuncios







