El Soro, operat amb èxit després de patir un infart en Roquetas de Mar

El torero valencià de 55 anys Vicente Ruíz ‘El Soro’ ha sigut operat amb èxit a l’Hospital Clínic de València després d’haver patit un infart de miocardi este diumenge a Roquetas de Mar (Almeria).

 

Segons ha informat a EFE la seua dona, Eva Roger, els metges li han col·locat un stent en l’artèria coronària. Després de l’operació, el matador de bous valencià va estar en observació i ara ja ha passat a una habitació de l’anomenat centre mèdic.

 

Segons informa Levante-EMV, ara ‘El Soro’ haurà de guardar repòs mínim cinc dies, a l’espera de que se li facen més proves després d’haver sigut operat d’urgència a València a petició expressa d’ell.

 

«Gràcies a Déu ho pot contar. No és la primera vegada que Vicente pateix algun esglai del cor, però ell és un home molt fort, ha superat moltíssims contratemps que ha patit en la seua vida, i este ha sigut una mostra més de la tremenda fortalesa física i mental que té», explicava la seua dona a EFE.

 

 

Viatge de 6 hores i mitja per a ser operat a València

Després d’haver patit un infart de miocardi a la Plaça de Bous de Roquetas de Mar, on se li anava a retre un homenatge al torero, El Soro va insistir en ser traslladat a la seua terra per a ser operat, davant la negativa dels metges que el van atendre en un primer moment.

 

Finalment, els responsables de l’hospital d’El Ejido van permetre al de Foios ser traslladat a València i durant el dia dia d’ahir va ser operat en un quiròfan a l’Hospital Clínic.

El Soro, en imatge d'arxiu

El Soro, en imatge d’arxiu | Cedida

 

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.