L’oratge a València l’1 de març per a la primera ‘mascletà’ de les Falles 2018

 

La preocupació de molts valencians en estos moments, sobre tot la dels més fallers, és si este dijous dia 1 de març plourà a la ciutat de València a les 14 hores, és a dir, a l’hora que ha d’arrancar la primera mascletà del cicle faller 2018.

 

 

Com cada dia fins al 19 de març, la disparà a la Plaça de l’Ajuntament ha de començar a les 14 del migdia, però el temporal de neu i pluja que està patint tota la Comunitat Valenciana fa pensar en si afectarà o no a l’espectacle pirotècnic.

 

 

En principi, la previsió del temps d’AEMET senyala que pel matí hi haurà sol a València, amb la possibilitat d’alguns nuvols. No obstant, des del migdia estos núvols aniran augmentant i les possiblitats de pluges dèbils són una realitat. La previsió indica un 50% de probabilitat d’aigua a partir de les 13 hores, mentre que a les 14 hores, a hora d’iniciar-se l’espectacle, s’indica la probabilitat d’intervals nuvolosos “amb pluja escassa”.

 

 

Durant tot este dijous, les previsions vaticinen un temps irregular on s’alternarien les pluges i els cels clars, però sembla que la primera mascletà de Falles 2018 no perilla en excés. 

Últimes notícies

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.

Tres detinguts a Alacant per una estafa immobiliària a estrangers de més de 1,2 milions

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant un grup criminal familiar acusat d'estafar més de 1,2 milions d'euros a compradors estrangers mitjançant falses operacions immobiliàries.

Quart negatiu en hantavirus de la dona aïllada en un hospital d’Alacant

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat per quarta vegada negatiu en la PCR i seguix en aïllament preventiu.

Quarta vaga mèdica de l’any pel bloqueig en la negociació amb Sanitat

Els metges encadenen la seua quarta vaga setmanal de l'any davant la falta d'avanços amb el Ministeri de Sanitat, que els acusa d'estar instrumentalitzats per la dreta.

La ciència pren els bars en l’onzena edició de Pint of Science a Espanya

Pint of Science celebra la seua onzena edició a Espanya amb més de 1.300 esdeveniments gratuïts en bars de 114 ciutats i municipis, acostant la investigació científica al públic general.

Espanya consolida el seu lideratge en vinya ecològica davant un consumidor més exigent

Espanya manté el lideratge en superfície de vinya ecològica a la Unió Europea, impulsat per un consumidor que prioritza la sostenibilitat i la qualitat del vi que compra.