La marca 'Consum Eco' veu la llum, esta és la nova marca de productes ecològics de la cadena de supermercats Consum. En esta nova marca es podrà trobar fruita, verdura i pasta. La nova gamma aposta per un cultiu sense additius químics, per la sostenibilitat i per la cura del medi ambient, a més de tindre tots els certificats de la Unió Europea. Els nou productes estaran disponibles en més de 400 locals, depenent de les característiques del centre. Ja fa un any, que la cooperativa valenciana va començar a comercialitzar productes ecològics i el catàleg ha anat ampliant-se.
Consum trau a la llum la seua pròpia gamma de productes ecològics
Últimes notícies
Esports
Mig segle de l’arribada de Mario Kempes, el gran mite del valencianisme
Fa 50 anys que un desconegut Mario Kempes va aterrar a València. Hui és considerat el major ídol de la història del club.
Oratge
Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de València dimecres
Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de la província de València i el Racó d’Ademús, coincidint amb l’eclipsi de sol. L’avís estarà vigent entre les 13.00 hores i la mitjanit del dia 13.
Successos
Controlat l’incendi de Tírig després de cremar 810 hectàrees de massa forestal
L’incendi declarat divendres a Tírig ha quedat controlat este dimarts després d’afectar 810 hectàrees, sobretot forestals, entre Tírig i Catí.
Ciència i tecnologia
On vore l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana: 9 punts oficials i fins a 60.000 persones
La Comunitat Valenciana ha habilitat nou punts oficials per a observar l’eclipsi solar, amb aforaments que van de 600 a 60.000 persones, principalment a les platges de Castelló i València i en diversos municipis d’interior.
Ciència i tecnologia
Parcs naturals tancats i màximes restriccions per l’eclipsi solar del 12 d’agost
La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc d’incendis en tota la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, amb el tancament dels parcs naturals i la prohibició de transitar per senders i encendre foc. Les acampades i activitats a l’aire lliure en zones forestals també queden fortament limitades.
Ciència i tecnologia
Com evitar lesions oculars durant l’eclipsi solar amb ulleres adequades
Mirar l’eclipsi solar sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles als ulls. Sanitat reforça urgències i Oftalmologia i recomana ulleres homologades i supervisió dels menors.
Cultura
La valenciana Natalia Palomares triomfa com a única ballarina europea de Shakira
La valenciana Natalia Palomares és l’única ballarina europea que acompanya Shakira en la gira mundial 'Las mujeres ya no lloran', un espectacle que, segons destaca, transforma el dolor en poder inspirador. La seua trajectòria passa per deixar el Grau de Dret per la dansa i arribar a escenaris com la final del Mundial de futbol.
Successos
Caiguda múltiple en una prova ciclista a Estivella amb dos ferits greus
Una col·lisió entre dos ciclistes que lideraven el pilot en una prova a Estivella ha provocat una caiguda múltiple amb prop de 40 afectats i dos corredors ferits greus.











