Este matí, al voltant de les 9.45 hores s'ha produït un accident en l'A-31 l'altura del pont de l'AVE, en el sentit Salines-Sax, a l'Alt Vinalopó. Segons sembla, el cotxe ha donat un gran gir amb el volant cap a la dreta i s'ha clavat en la cuneta de formigó on ha quedat totalment bolcat cap a baix. El conductor, un jove de 20 anys ha resultat ferit de gravetat degut a l'impacte. Es desconeixen les causes que el poder portat a fer eixa maniobra. Fins el lloc de l'accident han acudit dos dotacions de bombers de l'Àrea Operativa del Vinalopó desplaçats des d'Elda, que s'han encarregat d'excarcerar el conductor que havia quedat atrapat dins del cotxe. També ha acudit una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que l'ha traslladat fins a l'Hospital General Universitari d'Elda, al voltant de les 10.50 hores. La Policia Local de Sax i la Guàrdia Civil de Trànsit han regulat la circulació en la zona, donant pas alternatiu per un sol carril fins que la víctima ha sigut traslladada a l'hospital, i el turisme ha sigut retirat per la grua.
Últimes notícies
Economia
L’aeroport de Castelló assegura 11.000 turistes austríacs en xàrter per a 2027 i 2028
L'aeroport de Castelló ha tancat un acord xàrter que preveu l'arribada de 11.000 turistes austríacs en 2027 i 2028, amb estades en hotels de Peníscola i vols en temporada de primavera.
Social
El PP s’unix a PSPV i Compromís i tomba la prioritat nacional de Vox en la Diputació d’Alacant
La Diputació d'Alacant ha rebutjat la moció de Vox sobre prioritat nacional en ajudes socials amb 27 vots en contra i només un a favor, el de la ultradreta. El PP s'ha alineat amb PSPV-PSOE i Compromís després de no prosperar una esmena pròpia.
Salut
La tripulant valenciana del creuer MV Hondius evoluciona bé malgrat el brot de hantavirus
La Conselleria de Sanitat confirma que la tripulant valenciana del creuer MV Hondius es troba en bon estat i llança un missatge de tranquil·litat per la baixa probabilitat de transmissió entre persones.
Oratge
Alerta taronja per pluges intenses en el litoral nord d’Alacant i sud de València
La Aemet activa l'avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i fins a 80 l/m² en dotze hores en el litoral nord d'Alacant i el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.
Successos
El fiscal Anticorrupció rebutja que Sánchez fora el número u de la trama de Ábalos
El fiscal cap d'Anticorrupció sosté davant el Suprem que Pedro Sánchez no era el líder de l'organització criminal que situa entorn de l'exministre José Luis Ábalos i defén que va haver-hi una estructura delictiva nascuda en Transports.
Educació
Els sindicats docents reclamen a Pérez Llorca que medie per a frenar la vaga en Educació
Els sindicats del professorat es concentren davant el Palau de la Generalitat per a exigir la mediació de Juanfran Pérez Llorca amb Educació i Hisenda i desbloquejar la vaga general prevista.
Economia
Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis
L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.
Esports
Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació
L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.







