Alacant patix una onada de robatoris en comerços i restaurants

Donada la preocupant situació dels darrers dies en el centre d'Alacant, comerciants i restauradors han fet el crit d'alarma respecte als robatoris que s'estan produint en estos establiments. Amb al menys quatre casos a més molt prop de l'Ajuntament, on hi ha un cos de la Policia Local i un altre més en el carrer San Francisco, on s'han forçat persianes i reixes, finalment els lladre s'han aconseguit emportar-se diners i causar diversos danys. Els comerciants ara demanen més vigilància per part de la Policia. Com ha informat 'Levante-EMV' en un establiment del carrer Jorge Juan, just davant de l'edifici consistorial s'ha denunciat que van entrar els lladres poc després d'haver reformat i pintat el local, destrossant els mobles i emportant-se diners. L'Ajuntament, en canvi els va denegar als propietaris les gravacions de seguretat de l'Ajuntament per a poder reconéixer als autors. A més, el propietari va sofrir a continuació un altre robatori en sa casa.

Si més no, este no va ser el primer establiment afectat. En un altre bar del mateix carrer es va sofrir el primer robatori amb una recaptació de 800 euros, i la passada setmana van arribar a entrar dos vegades més. L'encarregada ha denunciat els delictes a la Policia, però l'única resposta que ha rebut es que hi ha poques patrulles per la nit. Els veïns i comerciants manifesten el seu descontentament, ja que, asseguren, viuen en una inseguretat total. De la mateixa manera, demanen que la vigilància s'intensifique sobretot de cara al Nadal. La Policia Nacional, per altra banda, va indicar que parlaran amb els comerciants i van ressaltar que des de fa dos setmanes es va posar en marxa la nova brigada que s'infiltra en els barris, arran de la qual s'han produït 33 noves detencions per delictes de robatoris en vivendes, establiments, vehicles, i contra el patrimoni.

Últimes notícies

Crema de dues vivendes de familiars dels detinguts pel tiroteig mortal d’Alzira

Dues vivendes on viuen familiars dels quatre detinguts pel tiroteig mortal entre dos clans a Alzira han sigut incendiades, sense causar ferits, encara que ha mort un cavall.

Les màximes pugen quasi 4 graus a Castelló i arriben als 34 a l’Alt Maestrat

Les temperatures màximes d’este dilluns han pujat fins a 4 graus en punts de l’interior de Castelló i han assolit els 34 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, segons Aemet i Avamet.

Quatre anys de presó per enganyar un octogenari i traure-li quasi 400.000 euros

Una dona ha sigut condemnada a quatre anys de presó per estafar prop de 400.000 euros a un home octogenari, viudo i amb trastorn afectiu, fent-li creure que eren parella i aprofitant-se de la seua soledat.

El IVC oferix 31 propostes de teatre, dansa i circ a València este primer trimestre

L’Institut Valencià de Cultura ha presentat 31 propostes de teatre, dansa i circ per al primer trimestre de la temporada 2026-2027, repartides entre el Teatre Principal, el Teatre Rialto i l’Espai La Granja, amb protagonisme per a produccions pròpies i companyies valencianes.

Emilio Argüeso s’acull al seu dret a no contestar en la comissió de la DANA al Congrés

L’exdirector de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, Emilio Argüeso, s’ha negat a respondre davant la comissió de la DANA al Congrés per a evitar interferències amb la causa penal oberta contra ell i protegir el seu dret de defensa.

La inversió estrangera directa es dispara en la Comunitat i ja supera els 1.800 milions

La inversió estrangera directa en la Comunitat Valenciana ha augmentat més d’un 400 % fins juliol i ha arribat als 1.846 milions, fet que situa el territori com el tercer que més capital exterior capta a Espanya. València concentra el 80 % del flux i França es consolida com el principal país inversor.

Baldoví veu en la compareixença de Mazón al Congrés un nou insult a les víctimes de la DANA

Joan Baldoví ha qualificat de nou insult a les víctimes de la DANA la compareixença de Carlos Mazón al Congrés, i l ha acusat de no respondre les preguntes sobre la gestió de la catàstrofe.

La defensa de Pradas recorre a l’Audiència per obtindre els missatges de Bernabé sobre la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha recorregut davant l’Audiència la decisió de la jutgessa que investiga la DANA de no reclamar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, els missatges que va intercanviar durant l’emergència del 29 d’octubre de 2024. L’equip legal invoca la igualtat de tracte amb altres responsables i considera “imprescindible” aclarir quina informació va arribar al Cecopi.