Condemnat a deu anys de presó per violar i maltractar a la seua exparella a Novelda

Violar a la seua exparella i trencar l'ordre d'allunyament a Novelda. Això és el que va fer un home l'any passat a la que fora la seua dona durant 15 anys i dos fills en comú. Ara, un tribunal li ha imposat una pena de 10 anys i tres mesos de presó, tal com recull 'Información'. L'acusat, identificat com Raúl G.M. es va mostrar molt «agressiu» el dia en què l'agressor va acudir al bar de la víctima amb la intenció de parlar amb ella i vulnerant la prohibició d'apropar-se a la dona dictada per un jutge. Eixe mateix dia l'ara condemnat li va propinar a la víctima una espenta sense causar-li lesions. Tot i que la sentència pot ser recorreguda davant el Tribunal Suprem, esta li priva de la pàtria postetat dels seus fills, li imposa huit anys de llibertat vigilada i l'obligació d'indemnitzar a la seua excompanya de 10.000 euros.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.

Detinguts dos hòmens pel robatori de dos tones de carril ferroviari a Silla

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens acusats de sostraure dos tones de carril ferroviari en les vies del tren de Silla, mentres seguix la busca d'un tercer implicat.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua gestió, l’aforament de Mazón i l’impacte en l’ocupació

El president de la Generalitat compareixerà en el ple de Les Corts per a valorar els seus primers cinc mesos de govern, respondre per l'aforament de Carlos Mazón i analitzar l'efecte de les polítiques estatals en l'ocupació valenciana.

La Fiscalia demana 4 anys de presó a un empresari per quedar-se 350.000 euros d’un inversor

La Fiscalia d'Alacant sol·licita quatre anys de presó per a un empresari acusat d'apropiar-se de 350.000 euros transferits per un inversor per a projectes d'instal·lacions fotovoltaiques.

Ábalos s’enfronta hui a les acusacions de Aldama en la recta final del juí de les màscares

El juí a José Luis Ábalos pels presumptes tripijocs en contractes de màscares entra en la seua fase decisiva amb la declaració de l'exministre, que respondrà a les greus acusacions del comisionista Víctor de Aldama.

Més calor i risc de tempestes en l’inici de maig en la Comunitat Valenciana

La primera setmana completa de maig arriba a la Comunitat Valenciana amb un notable repunt de les màximes, fins a 27 graus en el centre, i risc de ruixats tempestuosos a l'interior.

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.