8.1 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

L’acusat de degollar a la seua filla a Alzira torna al domicili per a una reconstrucció del crim

 

Este matí l'home acusat de degollar a la seua filla de dos anys a Alzira ha tornat al domicili per a fer una reconstrucció del crim. L'home, de nacionalitat romanesa, ha sigut traslladat des de dependències policials fins a l'habitatge sobre les 11.15, on ha sigut rebut per mig centenar de veïns amb crits de 'podrix-te' i amb insults. La Policia escortava a l'home, que anava amb la cara descoberta. La justícia investiga si l'home va degollar a la seua filla per "venjança" a la mare, segons ha indicat el delegat del Govern a la Comunitat, Juan Carlos Moragues, qui ha puntualitzat que esta és una de les línies de recerca que es barregen.

  

 

 

Este home després de matar presumptament a la seua filla es va tirar per la balconada d'un segon pis i va caure damunt d'un cotxe. Va ser atés de les seues lesions i traslladat a dependències policials. La dona, que no es trobava en el domicili, va haver de ser atesa per una crisi d'ansietat després saber els fets ocorreguts.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.