Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Temperatures en lleuger ascens i fort vent al nord de la Comunitat per a este cap de setmana

El cap de setmana a la Comunitat es presenta sense risc de vents forts menys a la província de Castello que està en alerta per fortes ratxes de vent que podrien alcançar els 80 km/h segons ha informat l'Agència Estatal de Meteorologia. Les temperatures aniran en general en ascens en tot el territori arribant en les tres capitals de província fins als 24 ºC. En principi els cels es mantindran lliures de núvols a tot el territori valencià, amb possibilitat de núvols dispersos de cara al diumenge. Les temperatures este dissabte aniran en ascens en tota la Comunitat, i concretament en Castelló augmentaran entre 2 i 4 graus.

Arribarem a 24ºC de màxima en Castelló i 12ºC de mínima, mentre que a l'interior les temperatures es reduiran a la meitat; 14ºC de màxima en Morella, i 6ºC de mínima. En València també es notarà este ascens, ja que a més, el vent bufarà del nord-oest fluix amb intervals de moderat. S'esperen 24ºC de màxima i 12ºC de mínima en València, 21ºC de màxima i 6ºC de mínima en Ontinyent, i temperatures una mica més reduïdes a Requena amb 19ºC de màxima i 6ºC de mínima. A Alacant la situació serà molt pareguda amb termòmetres rondant els 24ºC a Alacant amb mínimes d'11ºC; i un descens lleugerament inferior a l'interior amb 20ºC de màxima a Alcoi i 6ºC de mínima.

 

Demà diumenge, 12 de nombre les temperatures es mantindran sense canvis o amb alguna pujada lleugera dels termòmetres i amb un vent fluix predominant de component oest. Segons AEMET, també s'esperes cels rasos i sense núvols amb pocs canvis respecte al dissabte, si bé és cert que el fort vent del nord-oest es mantindrà a Castelló, sobretot a l'interior. Este avís de ratxes de vent fort va acompanyat del nivell taronja de risc per perill d'incendis forestals en el nord-oest d'esta província. Si més no, a la resta del territori valencià, l'alerta per incendis seguirà verda, és a dir, sense risc.

Últimes notícies

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una britànica de 64 anys ha sigut arrestada després de la mort per asfíxia d'una altra dona de 66 en un apartament del Racó de Loix. La investigació continua oberta.

El Consell titlla d’engrunes els 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

El Consell critica que la inversió de 1.000 milions prevista per Aena per a Alacant-Elx no compensa el dèficit inversor i reclama decisions sobre segona pista i enllaç ferroviari.

Mor als 86 anys Batiste Martí, primer vacunat contra la covid en la Comunitat Valenciana

Batiste Martí, primera persona vacunada contra la covid en la Comunitat Valenciana, ha mort als 86 anys en la residència PMD Verge del Miracle de Rafenbunyol. L'ajuntament va emetre un bàndol i el funeral es va celebrar a La Pobla de Farnals.

Calp guarda dos minuts de silenci per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament convoca un acte de dol este divendres a les 10.00 en la plaça Miguel Roselló després de dos accidents mortals recents. La mesura s'emmarca en tres dies de dol oficial.

Sime Llicer convertix el MuVIM en una camara de les meravelles amb Talea

El MuVIM exhibix fins al 7 de desembre Talea, la camara de les meravelles de Sime Llicer inspirada en les Wunderkammer. La mostra proposa un recorregut ludico i simbolico que convida a mirar el món amb una altra escala.

Mazón tanca amb Indra un pla per a crear 1.000 ocupacions en 2026 en la Comunitat Valenciana

El Consell pacta amb Indra l'ampliació de la seua activitat estratègica i la creació de 1.000 ocupacions qualificades en 2026, amb focus en ciberseguretat i ús d'IA.

Detinguda per escanyar amb el cable d’una aspiradora a una amiga a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys ha sigut arrestada pel presumpte escanyament amb el cable d'una aspiradora de la seua amiga, de 66, en un apartament de Benidorm. La Policia Nacional dirigix una investigació que continua oberta.