Ana Obregón: “Bertín Osborne m’ha fet l’entrevista més difícil de la meua vida”

 

El capvespre de Marbella, un passeig per la platja i “una de les entrevistes més difícils” de tota la vida de Bertín Osborne, és l’avançament de la nova temporada de ‘Mi casa es la tuya’, en el qual el presentador comptarà amb una convidada d’excepció: Ana Obregón.

 

 

La presentadora parlarà amb la seua “volgut Bertín” de la vida, de com es troba. “És una conversa des del meu cor trencat”, ha revelat. “És una conversa que teníem arracada des de fa diversos anys i per fi m’he atrevit a afrontar-la”, ha dit Obregón.

El seu estat d’ànim després de la mort d’Álex Lequio als 27 anys serà un dels nusos principals de l’entrevista. “Com estàs?”, li pregunta Bertín a la seua amiga. “Estic, que bastant és”, respon ella mentre li agarra per l’esquena a la platja.

I és que des que morira el seu fill Aless, el maig de 2020, a causa del càncer contra el qual portava anys lluitant, les aparicions d’Ana Obregón en televisió han sigut comptades. També han sigut poques les seues declaracions públiques, que quasi sempre s’han limitat a missatges que la presentadora llança a través de les seues xarxes socials i que busquen recordar als seus éssers estimats. Així ha sigut aquest 14 de febrer, en el qual Ana ha tingut unes dolces paraules per al seu fill.

 

 

Necessitava sentir i fer olor la mar, després d’haver gravat l’entrevista més difícil de la meua vida. I dic entrevista per cridar-la d’alguna manera, perquè en realitat va ser una conversa des del meu cor trencat al cor generós del meu volgut Bertín Osborne”, ha dit Ana Obregón en un missatge amb diverses fotos pujades al seu compte d’Instagram. “La teníem arracada des de fa anys i per fi m’he atrevit a afrontar-la”, afegia

 

Precisament Aless, la seua lluita contra el càncer i la seua mort, seran algunes de les claus d’una entrevista que, sens dubte, és un dels plats forts de la nova temporada de ‘Mi casa es la tuya’.

 

 

Serà la segona vegada que Ana Obregón apareix com a convidada al programa de Bertín. En la primera ocasió, va ser ella la que va rebre a Bertín en el seu xalet madrileny de la Moraleja. Era el retrobament de dos vells amics que fins i tot van arribar a ser parella quan tenien 22 anys.

Malgrat tot, el propi cantant va revelar en una entrevista que la presentadora sempre inclou una clàusula en els seus contractes per a no fer un programa junts. “Deia que era impossible treballar amb mi perquè ella s’aprén tot a la perfecció i jo la tornava boja. És la meua manera de treballar.”, assegurava  Bertín  a Nuria Roca fa unes poques setmanes.

Bertín Osborne, per part seua, torna a la televisió, després d’haver passat també per durs moments a causa de la covid. Encara que l’estrena del programa sembla imminent, encara no s’ha confirmat la data exacta en la qual tornarà a la xicoteta pantalla.
 

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.