La polèmica publicitat de Burger King que s’ha fet viral en xarxes socials

“Preneu i mengeu tots d’ell. Que no porta carn”, és el missatge que pot llegir-se en els cartells publicitaris que Burger King ha col·locat a Sevilla. La cadena de menjar ràpid ha aprofitat la Setmana Santa i ha pres els versicles de la Bíblia com a inspiració per a promocionar la seua nova hamburguesa vegetariana.

Un eslògan que ha generat controvèrsia en xarxes socials convertint-se en trending topic aquest diumenge. Algunes persones han carregat durament contra la cadena de restaurants i han proposat un boicot contra ella, mentre que uns altres han defensat l’originalitat de la campanya publicitària.

Entre les veus crítiques hi ha sacerdots actius en xarxes socials que asseguren que demanaran als seus feligresos que no acudisquen de nou a Burger King. També algunes personalitats de la política espanyola han opinat sobre el tema. És el cas del diputat de Vox, Jorge Buxadé, que ha carregat durament contra la companyia: “No m’agrada veure els logos de les multinacionals menyspreant frívolament la nostra fe i les tradicions de milers d’espanyols”, ha escrit.

Davant l’al·luvió de crítiques, Burger King ha demanat disculpes a través del seu compte de Twitter. “Demanem disculpes a tots aquells que s’hagen sentit ofesos per la nostra campanya dirigida a promocionar els nostres productes vegetals per Setmana Santa. La nostra intenció mai ha sigut ofendre a ningú i ja ha sigut sol·licitada la retirada immediata de la campanya”, han publicat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.