Anuncios

Un home cancel·la la seua boda pel que la seua nóvia va fer amb el seu gos

Un home va decidir cancel·lar la seua boda perquè la seua promesa quasi mata al seu gos. El subjecte, de 28 anys, va ser parella de la dona des de 2018, i fa sis mesos es va comprometre amb ella. Per mitjà de les seues xarxes socials, el jove va compartir detalls del fet i va revelar els motius que el van portar a repensar la seua decisió de casar-se.

El dissabte, la meua promesa va tindre el seu comiat de soltera a casa. Jo em vaig quedar amb els meus pares, però li vaig deixar al gos perquè m’agrada tindre’l allí. No obstant això, em vaig assegurar de dir-li que ho posara a la nostra habitació una vegada que començara la festa”, va relatar l’home, segons consigna el diari ‘New York Post’.

Anuncios

Els problemes van començar a les 5 am de l’endemà. A aqueixa hora, la seua nóvia ho va cridar desesperada, assegurant que la seua mascota s’havia posat malament. “Estava embriaga, així que li vaig dir que prenguera un taxi i fora a la clínica veterinària d’emergència”, va continuar narrant el subjecte.

Quan vaig arribar allí, semblava que no havia deixat de plorar durant hores i ni tan sols podia parlar. Dos de les seues amigues eren allí, així que em van dir que el meu gos estava viu però no es trobava bé. Vaig sentir pena per ella durant 10 minuts mentre esperava al veterinari”, va afegir.

Llavors, el metge es va acostar i li va dir que el ca hi havia menjada grans quantitats d’alcohol i xocolate.

Aparentment, les xiques van pensar que seria genial posar tot en taules baixes de café, deixar que el gos deambulara en lloc de posar-lo a l’habitació i després emborratxar-se i no adonar-se que l’animal s’estava menjant tot”, va escriure el jove, bastant indignat.

Ell estava furiós perquè ella no havia seguit les seues instruccions de mantindre al gos allunyat de la festa i li va permetre menjar coses que van posar en perill la seua vida.

Decisió i reacció

Al ser la seua mascota, el subjecte es va enfurir, ja que només li havia demanat cuidar al gosset. “Quan van arribar a casa, li vaig dir a la meua promesa que fera les maletes i isquera de la meua casa i de la meua vida. Li vaig dir que li diguera als seus convidats que la boda estava cancel·lada i jo li diré al meu entorn. Ella es va sorprendre, però va prendre les seues coses i es va anar”, va relatar l’home.

Van arribar els insults, missatges de text dels familiars de la dona per haver cancel·lat un esdeveniment important després de 4 anys de relació. Però no va rebre suport al punt que la seua família va creure que estava exagerant en la seua acció de no casar-se amb la seua parella.

La seua publicació va generar polèmica entre els qui donen suport a la seua decisió, ja que ho consideren una negligència de la dona; mentre que altres usuaris van decidir recomanar que reflexione la seua actitud per a disculpar-se.

Poc després va actualitzar el post on va prendre una decisió: “Publicar ací em va portar a concloure que això no es tracta del gos en absolut. Ella és negligent i irresponsable i no vull quedar-me i possiblement veure al nostre fill morir en un accident automobilístic algun dia perquè estava enviant missatges de text o perquè va oblidar posar-se el cinturó de seguretat. Supose que em vaig adonar que no vull passar la meua vida amb algú que té un menyspreu tan flagrant per la vida humana (o animal)”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.
Anuncios