14.9 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

València s’ofereix per a acollir Eurovisió 2023 si gana Chanel

Queden huit dies perquè se celebre el festival d’Eurovisió 2022 a la ciutat italiana de Torí, i amb Chanel com a representant d’Espanya.

Chanel està entre les cinc primeres com a guanyadora en les enquestes, per la qual cosa l’alcalde de València, Joan Ribó, ha avançat que proposarà a València com a seu per a la pròxima edició del festival musical, si guanya la representant espanyola.

Així ho ha comunicat el primer edil en el seu compte de Twitter, on ha llançat una proposta per als ciutadans i la resta de les visitants: “Dissabte al matí, platja; al migdia, ‘paelleta’; i a la nit, Eurovisió”.
Què us sembla el pla per a 2023? Si Chanel gana proposaré formalment a València perquè siga la ciutat que aculla la pròxima edició”, ha manifestat Ribó en xarxes socials.


Cal recordar, que la Comunitat Valenciana és un enclavament fonamental per a aquesta edició d’Eurovisió, ja que l’escenari per a triar representants va ser el ‘Benidorm Fest’.

A més, a la ciutat alacantina ja van triomfar fa anys, cantants espanyols molt celebres com Julio Iglesias o Rafael.

Què els semblarà als Eurofans la proposta de convertir a la ciutat del Túria en escenari l’any que ve?

Últimes notícies

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.