Mor una xiqueta després de colpejar-se amb el ferro d’una ombrel·la

Una xiqueta de quatre anys ha mort després de rebre l’impacte del ferro d’una ombrel·la al cap, a Vigo, va informar el 112 Galícia.

Els fets van succeir en una finca particular en A Baixada do Castelo, en la parròquia de Bembrive, al fil de les sis menys quart. A aqueixa hora, una persona particular va contactar amb el 112 Galícia per a alertar d’una menor que estava ferida al cap.

De manera immediata, des del CIAE 112 Galícia es va requerir la intervenció de la Policia Nacional i Local i d’Urxencias Sanitàries de Galícia-061, que res van poder fer per salvar-li la vida a la xiqueta.

Una dura pèrdua

El succés s’ha posat en coneixement del Grup d’Intervenció Psicològica en Catàstrofes i Emergències (Gipce) perquè la família de la menor puga disposar d’ajuda en cas de necessitar-la perquè és una tràgica i complicada situació que ha posat fi a la vida de la xicoteta de manera sobtada.

De moment, no es coneixen més dades sobre aquest accident en la qual xiqueta de quatre anys ha mort en una finca particular del municipi de Vigo.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.

El PPCV reclama a Sánchez que pague el deute de dependència amb la Comunitat

El PPCV ha exigit al Govern de Pedro Sánchez que abone més de 4.000 milions d’euros que, segons el partit, deu a la Comunitat Valenciana en matèria de dependència, i que complisca el compromís de finançar el 50% del sistema.

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.

Els esforços contra el foc es concentren a Tírig després de controlar l’incendi de Culla

Un total de 200 efectius terrestres i 17 mitjans aeris treballen hui als incendis de Tírig i Serra d’en Galceran, després de donar per controlat el foc de Culla i extingit el de Salzadella.

Aras de los Olmos es prepara per multiplicar per dotze la població pel dia de l’eclipsi solar

Aras de los Olmos, amb uns 400 habitants, es prepara per rebre fins a 5.000 persones per a veure l’eclipsi solar, amb mesures de seguretat especials i restriccions d’accessos. La Generalitat establirà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis i tancarà diversos parcs naturals.

Nous mitjans aeris reforcen l’extinció dels incendis a la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig

Un total de 18 mitjans aeris s’han incorporat este matí als incendis forestals de la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig, on ja treballaven 150 efectius terrestres. Les flames han obligat a confinar la població i a desallotjar diverses masies, encara que l’evolució es considera positiva.

Aemet activa l’avís taronja al litoral sud de València per 40 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís taronja al litoral sud de València per màximes de 40 graus i diversos avisos grocs per calor i tempestes a l’interior i litoral de la Comunitat Valenciana.
FILMOTECA D'ESTIU