Detingut un jove a Mislata per intentar tallar-li el coll al seu padrastre

Agents de la Policia Nacional han detingut a Mislata a un jove de 23 anys d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de pel que sembla de manera sorprenent i per l’esquena, realitzar-li un tall en el coll amb una fulla d’afaitar al seu padrastre. La víctima hauria inclinat ràpidament el cap aconseguint repel·lir l’agressió, encara que li hauria produït un tall des de la barbeta fins a l’orella.

Els fets van ocórrer el dijous, al voltant de les tres de la vesprada, en un carrer de la localitat valenciana de Mislata, quan la víctima passejava i pel que sembla un jove hauria intentat tallar-li el coll i després fugir del lloc.

Pel que sembla, el sospitós li hauria atacat de manera sorprenent per l’esquena i li hauria produït un tall des de la barbeta fins a l’orella amb una fulla d’afaitar, la víctima en notar-la hauria inclinat el cap, podent repel·lir l’agressió i dirigint-se després a un centre hospitalari per a ser assistit.

Després de tindre coneixement dels fets, els agents es van dirigir al domicili de la víctima per a interessar-se pel seu estat de salut i recaptar més informació del sospitós. Els policies van tindre coneixement que l’agressor era el fill de la seua parella i que tots dos convivien en el mateix habitatge, encara que en aqueix moment no es trobava en aquesta.

No obstant això, els policies van realitzar les perquisicions pertinents per a esbrinar el parador del sospitós i després de les indagacions, van donar diverses batudes per la zona on sospitaven que es podria trobar. Finalment, els agents ho van localitzar i ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa.

Últimes notícies

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.

Arcadi España insta el PP a revisar la jurisprudència del Suprem sobre l’expulsió de menors

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el PP a llegir la jurisprudència del Tribunal Suprem sobre expulsions de menors després del recurs presentat pels populars pel plant dels ministres al Senat. Ha defensat que el Govern actuarà dins de l’Estat de dret amb criteris humanitaris davant la crisi migratòria de Ceuta.