Detingut un jove a Mislata per intentar tallar-li el coll al seu padrastre

Agents de la Policia Nacional han detingut a Mislata a un jove de 23 anys d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de pel que sembla de manera sorprenent i per l’esquena, realitzar-li un tall en el coll amb una fulla d’afaitar al seu padrastre. La víctima hauria inclinat ràpidament el cap aconseguint repel·lir l’agressió, encara que li hauria produït un tall des de la barbeta fins a l’orella.

Els fets van ocórrer el dijous, al voltant de les tres de la vesprada, en un carrer de la localitat valenciana de Mislata, quan la víctima passejava i pel que sembla un jove hauria intentat tallar-li el coll i després fugir del lloc.

Pel que sembla, el sospitós li hauria atacat de manera sorprenent per l’esquena i li hauria produït un tall des de la barbeta fins a l’orella amb una fulla d’afaitar, la víctima en notar-la hauria inclinat el cap, podent repel·lir l’agressió i dirigint-se després a un centre hospitalari per a ser assistit.

Després de tindre coneixement dels fets, els agents es van dirigir al domicili de la víctima per a interessar-se pel seu estat de salut i recaptar més informació del sospitós. Els policies van tindre coneixement que l’agressor era el fill de la seua parella i que tots dos convivien en el mateix habitatge, encara que en aqueix moment no es trobava en aquesta.

No obstant això, els policies van realitzar les perquisicions pertinents per a esbrinar el parador del sospitós i després de les indagacions, van donar diverses batudes per la zona on sospitaven que es podria trobar. Finalment, els agents ho van localitzar i ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa.

Últimes notícies

Milers de persones omplin València el 9 d’Octubre per defensar la identitat valenciana i l’escola pública

La manifestació unitària del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València per reivindicar la identitat valenciana, la llengua, l’escola pública, la vivenda i una millor financiació, en una jornada massiva i sense incidents.

De la Fuente veu en Mestalla l’escenari ideal per a l’últim partit de la selecció

Luis de la Fuente ha defensat a València que Mestalla aculla un últim partit de la selecció espanyola abans del seu tancament, previsiblement amb uns quarts de final de la Lliga de Nacions. El seleccionador s’ha mostrat emocionat pel suport rebut i ha reivindicat els valors personals en la formació dels jóvens futbolistes.

Mestalla s’apunta per a acollir els quarts de la Nations League i la seua gran despedida

La RFEF vol que el partit de quarts de final de la Nations League es jugue a Mestalla com a últim gran duel abans del trasllat al Nou Mestalla. La decisió es prendrà entre el 25 i el 29 de març.

Tres ferits lleus per la caiguda d’una farola en un acte amb Luis de la Fuente a València

Tres persones han resultat ferides lleus en caure una farola sobre el públic durant una visita de Luis de la Fuente a un mural de la selecció a Monteolivet, València. La Policia i una ambulància han atés ràpidament els afectats.

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.