17.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Detingut un jove a Mislata per intentar tallar-li el coll al seu padrastre

Agents de la Policia Nacional han detingut a Mislata a un jove de 23 anys d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de pel que sembla de manera sorprenent i per l’esquena, realitzar-li un tall en el coll amb una fulla d’afaitar al seu padrastre. La víctima hauria inclinat ràpidament el cap aconseguint repel·lir l’agressió, encara que li hauria produït un tall des de la barbeta fins a l’orella.

Els fets van ocórrer el dijous, al voltant de les tres de la vesprada, en un carrer de la localitat valenciana de Mislata, quan la víctima passejava i pel que sembla un jove hauria intentat tallar-li el coll i després fugir del lloc.

Pel que sembla, el sospitós li hauria atacat de manera sorprenent per l’esquena i li hauria produït un tall des de la barbeta fins a l’orella amb una fulla d’afaitar, la víctima en notar-la hauria inclinat el cap, podent repel·lir l’agressió i dirigint-se després a un centre hospitalari per a ser assistit.

Després de tindre coneixement dels fets, els agents es van dirigir al domicili de la víctima per a interessar-se pel seu estat de salut i recaptar més informació del sospitós. Els policies van tindre coneixement que l’agressor era el fill de la seua parella i que tots dos convivien en el mateix habitatge, encara que en aqueix moment no es trobava en aquesta.

No obstant això, els policies van realitzar les perquisicions pertinents per a esbrinar el parador del sospitós i després de les indagacions, van donar diverses batudes per la zona on sospitaven que es podria trobar. Finalment, els agents ho van localitzar i ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa.

Últimes notícies

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.