Militars sortegen a una prostituta amb motiu de la Puríssima

L’Exèrcit de Terra informarà “de manera immediata” a la Fiscalia del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) sobre el sorteig d’una prostituta, dut a terme per uns soldats de la caserna del Bruc, a Barcelona, tal com han notificat fonts militars.

Dos militars de l’Exèrcit de Terra van presentar en un grup de Whatsapp la idea de rifar una estona de companyia amb una prostituta pel dia de la Puríssima, patrona d’infanteria, entre la resta d’integrants.

Així mateix, es va penjar un cartell en la cantina de la caserna informant del sorteig. L’objectiu de la rifa seria recaptar diners per a les festes de la companyia.

Segons fonts, en la conversa telefònica s’haurien intercanviat, a més de fotografies de la dona i els serveis que oferia, missatges de caràcter masclista i ofensiu cap a aquesta.

La conversa s’hauria dut a terme mitjançant xats no oficials de la unitat, ja que l’Exèrcit de Terra afirma no tindre garantia que aquests fets hagen succeït. No obstant això, es mostra fermament descontent amb aquesta mena de conductes, que assegura que són contràries als valors de l’exèrcit. En cas que es corrobore la informació, sosté que duran a terme una investigació interna.

No tots els membres del grup haurien participat en la conversa i no s’haurien trobat sergents ni capitans entre els implicats, encara que sí alguns comandaments.

Últimes notícies

Nova guia web de València per a seguir l’eclipsi solar del 12 d’agost amb tota seguretat

La web municipal de València ha obert un espai específic amb horaris, punts d’observació, consells de seguretat, transport i activitats per a gaudir de l’eclipsi solar del 12 d’agost.

Una nova formulació valenciana promet protecció davant la radiació ionitzant

L’Institut d’Investigació Sanitària La Fe i la Universitat de València han desenvolupat una formulació innovadora que combina compostos bioactius per a protegir l’organisme davant la radiació ionitzant i reduir-ne els danys després de l’exposició.

Rescatats amb helicòpter quatre senderistes deshidratats al barranc de l’Encantà

Quatre senderistes han sigut evacuats amb l’helicòpter del Consorci Provincial de Bombers al barranc de l’Encantà, entre Planes i l’embassament de Beniarrés, després de patir esgotament i deshidratació en una zona de difícil accés i amb altes temperatures.

Quatre detinguts per una onada de robatoris en empreses de la Comunitat Valenciana i Cuenca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens, tots de nacionalitat romanesa, acusats d’onze robatoris en empreses de la Comunitat Valenciana i de Cuenca mitjançant el mètode del butró. En els registres a València s’han recuperat un arma de foc, joies, diners en efectiu i ferramentes robades.

Detingut a Oriola un membre d’una banda que atracava joieries a França

La Policia Nacional, els Mossos i la Gendarmerie han desmantellat una organització transfronterera que assaltava joieries a França, amb operatius a Barcelona, Tarragona, Oriola i Suècia.

L’equip de la UPV arrasa a la Formula Student Austria i manté el lideratge mundial

L’FSUPV Team de la Universitat Politècnica de València ha guanyat la Formula Student Austria 2026, revalida el títol i consolida el seu lideratge mundial en la categoria de combustió.

A presó un jove per una onada de robatoris a la AP-7 en Castelló

Un home de 27 anys ha ingressat a presó acusat d’una quinzena de robatoris en vehicles a àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, després d’embestir un cotxe de la Guàrdia Civil en la seua fugida. La investigació ha permés recuperar més de 3.400 euros, joies i documentació falsificada.

Desmantellat a Sant Vicent del Raspeig un entramat de vehicles robats amb un detingut

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 39 anys a Sant Vicent del Raspeig acusat de gestionar un entramat de vehicles robats, després de recuperar un cotxe, una embarcació i un remolc sostrets al port d’Águilas.
FILMOTECA D'ESTIU