Alarma en l’aeroport d’Alvedro per una amenaça de bomba en un vol procedent de Bilbao

L’aeroport d’Alvedro, a la Corunya, ha viscut el matí d’aquest divendres moments d’alarma i tensió en donar-se a conéixer una amenaça de bomba en el vol V7 3538 procedent de Bilbao. Els serveis d’emergències han activat ràpidament tots els protocols d’actuació, segons informa ‘La Voz de Galícia’. L’avió ha aterrat d’emergència a les 07.25 hores del matí.

Els agents de la Guàrdia Civil van ser els encarregats de traslladar als passatgers i la tripulació del vol a una sala aïllada sense el seu equipatge de cabina per a així procedir a la revisió mèdica de les maletes. Després de la revisió no es va detectar cap equipatge sospitós i ara estan revisant la cabina i el celler. A pesar que per xarxes va circular la informació que una persona havia sigut detinguda, la Guàrdia Civil ho ha desmentit.

Segons informa AENA en el seu compte de Twitter, l’aeroport «ha activat el seu pla d’emergència per amenaça en el vol Bilbao-la Corunya operat per la companyia aèria Volotea». Sobre els passatgers, avisa que «han desembarcat» mentre «l’avió roman en un estacionament allunyat». El desplegament operatiu ha sorprés els usuaris de l’aeroport, encara que l’activitat no s’ha vist alterada.

Per part seua, Volotea ha avisat que en l’avió viatjaven «105 persones a bord i 6 membres de la tripulació». Tots ells «han desembarcat amb normalitat en l’aeroport de la Corunya (LCG), seguint amb el protocol d’emergència». A més, han informat que «Tots els passatgers es troben en perfecte estat».

 

Últimes notícies

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.