27.1 C
València
Dimarts, 26 agost, 2025

València celebra aquest diumenge la segona jornada del Japan Weekend

Milers d’aficionats a la cultura pop i l’univers manga tornen a citar-se aquest cap de setmana en una nova edició de la Japan Weekend València, l’esdeveniment de cultura pop que se celebra de manera ininterrompuda en Fira València des de 2009.

La cita, amb dues edicions anuals a la primavera i tardor, obri les seues portes aquest dissabte i diumenge i ocupa una superfície expositiva superior als 20.000 metres quadrats, els equivalents als nivells 2 i 3 del pavelló 6 de Fira València.

- Advertisement -Telegram València Diari

És una nova edició d’una cita “molt consolidada” en el calendari de Fira València i que es converteix ja en “imprescindible” per als ‘otakus’ –aficionats al manga– de tots els racons del país, ha indicat Fira València en un comunicat.

Durant tot el cap de setmana, s’estan celebrant una infinitat d’activitats relacionades amb la cultura més pop japonesa: tallers, documentals, xarrades, concursos de cosplay i de karaoke, exhibicions d’arts marcials i tot tipus d’activitats que tracten d’acostar-nos a la cultura nipona. A més, els aficionats podran visitar la zona més comercial amb estands i artistes.

La Japan Weekend València estarà oberta aquest diumenge 5 de maig d’11.00 a 19.00 hores.

Les entrades costen 14 euros per dia en la modalitat senzilla. Hi ha una altra tarifa de 19 euros que inclou un manga o pel·lícula a recollir en l’esdeveniment. Els menors de set anys no paguen.

Metrovalencia ofereix servei especial de tramvia a Fira València

Metrovalencia oferirà serveis especials de la Línia 4 del tramvia a Fira València amb l’objectiu de facilitar la mobilitat per a les persones que acudisquen al Saló del Manga.

Durant la celebració del certamen, el servei de tramvia circularà entre la parada de Doctor Lluch i la de Fira i viceversa, amb una freqüència de pas entre 30 i 40 minuts en l’horari establit entre les 6.00 i les 23.00 hores.

Aquest diumenge 5, el primer des de Doctor Lluch eixirà a les 7.20 hores, mentre que des de Fira l’últim iniciarà el seu trajecte a les 22.19 hores, ha detallat la Generalitat en un comunicat.

A més, tots els tramvies que realitzen el recorregut fins a la parada de Fira en la Fira de Mostres l’indicaran en el rètol de destí situat en la capçalera de la unitat, amb la finalitat de “agilitzar el servei”. Juntament amb el tramvia, també es pot accedir a Fira València, desplaçant-se fins a l’estació Els Carolines/Fira de la Línia 2 de Metrovalencia.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’horaris i freqüències d’aquest servei poden trucar al telèfon 900 46 10 46 d’Atenció al Client de Metrovalencia. Aquesta informació també està disponible en la pàgina web de Metrovalencia, en xarxes socials i en l’app oficial de Metrovalencia.

Últimes notícies

Bordera (Compromís) se suma a la flotilla cap a Gaza i enlletgix la passivitat del Govern

Juan Bordera s'integrarà en la Global Sumud Flotilla, la major missió civil cap a Gaza des de 2007, per a denunciar la inacció del Govern i donar suport a l'entrada d'ajuda.

Presó provisional per atropellar mortalment a un veí després de disputes pels límits

Un home de 44 anys ha sigut enviat a presó provisional pel presumpte atropellament mortal d'un veí de 37 anys en El Moralet, Alacant. Els dos mantenien denúncies prèvies pels límits de les seues finques.

Villena marca la maxima del dia en la Comunitat amb 36,2 graus

Villena registre la maxima del dia en la Comunitat Valenciana amb 36,2 graus. Elx i Novelda van arribar a 34,7, Benidorm a 34,4 i les capitals van quedar entorn de 31-33.

Baleària acorda adquirir els tràfics d’Armes Trasmediterránea a Canàries, Alborán i part de l’Estret

Baleària ha aconseguit acords per a adquirir l'activitat d'Armes Trasmediterránea a Canàries, la mar d'Alborán i part de l'Estret, pendent de la CNMC. El perímetre inclou 15 vaixells, rutes i la integració de 1.500 empleats.

El València renova a Diego López fins a 2029

El València amplia el contracte de Diego López fins a 2029, quatre temporades més per a l'extrem de 23 anys. Suma 92 partits, 17 gols i 13 assistències des de 2022.

Activen la retirada d’un lot de galetes Fontaneda per possibles partícules metàl·liques en la Comunitat Valenciana

Mondelēz ha notificat la distribució d'un lot de Galetes Pims Taronja de Fontaneda amb possible presència de partícules metàl·liques. AESAN coordina amb les autonomies la retirada i demana no consumir el producte afectat.

El PSC admet que la reforma del finançament autonòmic portarà més temps

El PSC reconeix la complexitat de la reforma del finançament autonòmic i assumix que el calendari s'allargarà. Defén el diàleg amb ERC i confia a traure els pressupostos de 2026.

Mazón activa l’estudi del TRAM Gandia-Oliva-Dénia amb 101.000 euros i demana suport estatal

La Generalitat obri la adjudicacion de l'estudi de planejament i viabilitat del TRAM Gandia-Oliva-Dénia per 101.000 euros i reclama al Govern colaboracion i financiacion.