À Punt condueix una programació especial per acomiadar el Papa Francesc

À Punt ha preparat aquest dissabte una programació especial per acomiadar el papa Francesc. La cadena oferirà en directe l’enterrament del pontífex a través de la televisió, ràdio i web. La programació s’iniciarà a les 8.15 del matí amb el documental In viaggio. Viatjant amb el papa Francesc, dirigit pel cineasta italià Gianfranco Rosi. Aquesta peça audiovisual commemora els deu anys de pontificat i detalla els 37 viatges realitzats pel papa a 53 països, amb l’objectiu de documentar la pobresa, l’emigració, el medi ambient, la solidaritat i la guerra.

El documental, que es va estrenar fora de concurs al Festival de Venècia, va ser nomenat millor documental als Premis David Di Donatello 2022. A les 9.30 hores, À Punt iniciarà el programa informatiu ‘L’adéu al papa Francesc’, on connectarà amb la plaça de Sant Pere al Vaticà per mostrar l’enterrament del summe pontífex a l’església de Santa Maria la Major de Roma, el lloc que ell mateix havia escollit.

El programa, presentat per Amparo Fernández, comptarà amb la participació d’experts com Amparo Castellano i Edgar Esteve, entre d’altres, que analitzaran el significat d’aquest ‘històric moment’. L’equip d’enviats especials, format per la periodista Remei Blasco i el càmera José Luis Ferrín, oferirà detalls en directe des de Roma al llarg del dia.

A més, À Punt ha implementat un servei de traducció simultània italià/valencià durant el sermó. À Punt Ràdio també tindrà una edició especial del programa Amunt i avall, presentat per Sergi Olcina, entre les 9.30 i les 14.30 hores, amb tots els detalls de les exèquies.

Per la nit, el programa ‘Fora de cobertura’, dirigit per Donís Salvador, analitzarà el sepeli papal, amb la participació d’experts com José Francisco Castelló i el teòleg Santiago Pons.

Últimes notícies

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.