À Punt condueix una programació especial per acomiadar el Papa Francesc

À Punt ha preparat aquest dissabte una programació especial per acomiadar el papa Francesc. La cadena oferirà en directe l’enterrament del pontífex a través de la televisió, ràdio i web. La programació s’iniciarà a les 8.15 del matí amb el documental In viaggio. Viatjant amb el papa Francesc, dirigit pel cineasta italià Gianfranco Rosi. Aquesta peça audiovisual commemora els deu anys de pontificat i detalla els 37 viatges realitzats pel papa a 53 països, amb l’objectiu de documentar la pobresa, l’emigració, el medi ambient, la solidaritat i la guerra.

El documental, que es va estrenar fora de concurs al Festival de Venècia, va ser nomenat millor documental als Premis David Di Donatello 2022. A les 9.30 hores, À Punt iniciarà el programa informatiu ‘L’adéu al papa Francesc’, on connectarà amb la plaça de Sant Pere al Vaticà per mostrar l’enterrament del summe pontífex a l’església de Santa Maria la Major de Roma, el lloc que ell mateix havia escollit.

El programa, presentat per Amparo Fernández, comptarà amb la participació d’experts com Amparo Castellano i Edgar Esteve, entre d’altres, que analitzaran el significat d’aquest ‘històric moment’. L’equip d’enviats especials, format per la periodista Remei Blasco i el càmera José Luis Ferrín, oferirà detalls en directe des de Roma al llarg del dia.

A més, À Punt ha implementat un servei de traducció simultània italià/valencià durant el sermó. À Punt Ràdio també tindrà una edició especial del programa Amunt i avall, presentat per Sergi Olcina, entre les 9.30 i les 14.30 hores, amb tots els detalls de les exèquies.

Per la nit, el programa ‘Fora de cobertura’, dirigit per Donís Salvador, analitzarà el sepeli papal, amb la participació d’experts com José Francisco Castelló i el teòleg Santiago Pons.

Últimes notícies

Netflix estrena la sèrie de ‘Tota la veritat de les meues mentires’ d’Elísabet Benavent

La nova miniserie de Netflix basada en la novel·la 'Toda la verdad de mis mentiras' d'Elísabet Benavent s'estrena el 28 d'agost amb cinc episodis que exploren els límits entre amor i amistat durant un viatge en caravana.

Intervals de núvols i algun ruixat aïllat en l’últim dimecres d’agost

L’últim dimecres d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, possibilitat de pluja feble i temperatures amb pocs canvis. Dijous s’espera un ambient més estable, amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes en l’interior nord de València.

Buñol es prepara per a una Tomatina amb 150 tones de tomates i 22.000 participants

Buñol acollirà hui una nova edició de la Tomatina, amb 150 tones de tomates i 22.000 participants en una hora de batalla festiva. La festa reforça l’accessibilitat i comptarà amb més trens de Cercanies per a facilitar l’arribada de visitants.

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un matrimoni irlandés en un jacuzzi a Cullera

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per la mort d’un matrimoni irlandés de 50 i 45 anys a Cullera, localitzat sense vida en el jacuzzi de la vivenda pels seus fills menors.

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.