À Punt condueix una programació especial per acomiadar el Papa Francesc

À Punt ha preparat aquest dissabte una programació especial per acomiadar el papa Francesc. La cadena oferirà en directe l’enterrament del pontífex a través de la televisió, ràdio i web. La programació s’iniciarà a les 8.15 del matí amb el documental In viaggio. Viatjant amb el papa Francesc, dirigit pel cineasta italià Gianfranco Rosi. Aquesta peça audiovisual commemora els deu anys de pontificat i detalla els 37 viatges realitzats pel papa a 53 països, amb l’objectiu de documentar la pobresa, l’emigració, el medi ambient, la solidaritat i la guerra.

El documental, que es va estrenar fora de concurs al Festival de Venècia, va ser nomenat millor documental als Premis David Di Donatello 2022. A les 9.30 hores, À Punt iniciarà el programa informatiu ‘L’adéu al papa Francesc’, on connectarà amb la plaça de Sant Pere al Vaticà per mostrar l’enterrament del summe pontífex a l’església de Santa Maria la Major de Roma, el lloc que ell mateix havia escollit.

El programa, presentat per Amparo Fernández, comptarà amb la participació d’experts com Amparo Castellano i Edgar Esteve, entre d’altres, que analitzaran el significat d’aquest ‘històric moment’. L’equip d’enviats especials, format per la periodista Remei Blasco i el càmera José Luis Ferrín, oferirà detalls en directe des de Roma al llarg del dia.

A més, À Punt ha implementat un servei de traducció simultània italià/valencià durant el sermó. À Punt Ràdio també tindrà una edició especial del programa Amunt i avall, presentat per Sergi Olcina, entre les 9.30 i les 14.30 hores, amb tots els detalls de les exèquies.

Per la nit, el programa ‘Fora de cobertura’, dirigit per Donís Salvador, analitzarà el sepeli papal, amb la participació d’experts com José Francisco Castelló i el teòleg Santiago Pons.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.