À Punt condueix una programació especial per acomiadar el Papa Francesc

À Punt ha preparat aquest dissabte una programació especial per acomiadar el papa Francesc. La cadena oferirà en directe l’enterrament del pontífex a través de la televisió, ràdio i web. La programació s’iniciarà a les 8.15 del matí amb el documental In viaggio. Viatjant amb el papa Francesc, dirigit pel cineasta italià Gianfranco Rosi. Aquesta peça audiovisual commemora els deu anys de pontificat i detalla els 37 viatges realitzats pel papa a 53 països, amb l’objectiu de documentar la pobresa, l’emigració, el medi ambient, la solidaritat i la guerra.

El documental, que es va estrenar fora de concurs al Festival de Venècia, va ser nomenat millor documental als Premis David Di Donatello 2022. A les 9.30 hores, À Punt iniciarà el programa informatiu ‘L’adéu al papa Francesc’, on connectarà amb la plaça de Sant Pere al Vaticà per mostrar l’enterrament del summe pontífex a l’església de Santa Maria la Major de Roma, el lloc que ell mateix havia escollit.

El programa, presentat per Amparo Fernández, comptarà amb la participació d’experts com Amparo Castellano i Edgar Esteve, entre d’altres, que analitzaran el significat d’aquest ‘històric moment’. L’equip d’enviats especials, format per la periodista Remei Blasco i el càmera José Luis Ferrín, oferirà detalls en directe des de Roma al llarg del dia.

A més, À Punt ha implementat un servei de traducció simultània italià/valencià durant el sermó. À Punt Ràdio també tindrà una edició especial del programa Amunt i avall, presentat per Sergi Olcina, entre les 9.30 i les 14.30 hores, amb tots els detalls de les exèquies.

Per la nit, el programa ‘Fora de cobertura’, dirigit per Donís Salvador, analitzarà el sepeli papal, amb la participació d’experts com José Francisco Castelló i el teòleg Santiago Pons.

Últimes notícies

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.