Ábalos comunica al jutge del ‘cas Koldo’ en el Suprem que acudirà a declarar voluntàriament el 12 de desembre

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

L’ex-ministre de Transports José Luis Ábalos ha comunicat al Tribunal Suprem que prestarà declaració voluntària en la causa oberta contra ell pel ‘cas Koldo’ el 12 de desembre a les 10.00 hores, atenent així la citació de l’instructor Leopoldo Puente.

«És desig del senyor Ábalos Meco prestar declaració voluntaria per a comparéixer davant esta Sala –Penal–, posem esta circymstáncia en coneixement per tal d’evitar dilacions indegudes», diu l’escrit al qual ha tingur accés Europa Press.

Fonts jurídiques consultades expliquen que este anunci pretén evitar que la declaració siga postergada per que calguera tramitar el suplicatori al Congrés, tenint en compte que Ábalos és diputat.

Últimes notícies

Anselmi debuta amb un Elx ple de joves contra el Kaizer Chiefs sud-africà

Martín Anselmi debuta este dissabte en la banqueta de l Elx sense fitxatges nous i amb molts canterans davant el Kaizer Chiefs, en el primer amistós de la pretemporada a Pinatar Arena.

Oltra inicia la seua ronda veïnal a Orriols com a candidata a l’alcaldia de València

Mónica Oltra ha iniciat al barri d’Orriols el seu primer encontre veïnal com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València, on ha recollit propostes i queixes d’entitats i veïnat.

Aemet activa avís groc per fortes tronades amb granís a l’interior de València este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc este dissabte a la vesprada per tronades amb probable granís a l’interior de València, després d’un divendres de màximes de fins a 40 graus a diverses comarques valencianes i alacantines.

Aldaia proposa canviar la via de la C-3 per un tramvia i soterrar el barranc de la Saleta

Els Comités Locals d’Emergència d’Aldaia plantegen substituir la via de la C-3 per un tramvia, soterrar el barranc de la Saleta i crear un parc inundable i un embassament com a alternativa al projecte estatal de 150 milions.

La nova connexió entre l’A-3 i el By-pass nord alleujarà l’accés oest a València

Transportes ha licitat per 6,4 milions la redacció del projecte d’una nova connexió entre l’A-3, a l’altura de Cheste, i el By-pass nord de València, amb unes obres estimades en 193 milions per a millorar l’accés oest a l’àrea metropolitana.

Serveis nocturns de Metrovalencia per a seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina

Metrovalencia ha organitzat deu circulacions extra de metro i reforços en el tramvia la nit de diumenge a dilluns per facilitar els desplaçaments dels aficionats que seguixen la final del Mundial entre Espanya i Argentina a València.

Pla de xoc acordat amb tallers per a retirar més prompte els pneumàtics usats al País Valencià

Medi Ambient ha acordat amb tallers i gestors un pla de xoc per a accelerar la retirada de pneumàtics fora dús i normalitzar un servici tensionat des de les riuades de 2024.

Una guàrdia civil fora de servici permet la detenció d’un grup que robava amb l’abraç afectuós a València

La Policia Nacional ha detingut a València tres persones que robaven amb la tècnica de l’abraç afectuós, després que una guàrdia civil fora de servici les identificara i avisara al 112.