Un pare abandona als seus dos fills de 3 i 5 anys en un comerç a Quart de Poblet

Ejemplo de shortcode con estilo
  Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat de Quart de Poblet (València) a un jove de 32 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’abandó de menors, després de localitzar als seus fills de 3 i 5 anys en un local comercial del municipi.    Els fets van ocórrer este cap de setmana, […]

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat de Quart de Poblet (València) a un jove de 32 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’abandó de menors, després de localitzar als seus fills de 3 i 5 anys en un local comercial del municipi. 

 

Els fets van ocórrer este cap de setmana, quan una patrulla va ser alertada per la Sala del 091 perquè es dirigirà a un local comercial de Quart de Poblet on es trobaven dos menors de 3 i 5 anys, custodiats pels empleats, ja que es trobaven sols.

Una vegada en el lloc els agents es van fer càrrec dels menors, que es trobaven lluny del seu domicili, havent de travessar diverses carreteres sols fins a arribar a l’establiment. Els xiquets van ser traslladats a dependències policials on després de realitzar les gestions oportunes van localitzar a la seua mare, la qual es va fer càrrec dels mateixos i va manifestar que els seus fills haurien d’estar en aqueix moment amb el seu pare.

 

Finalment, els agents després de localitzar al progenitor, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’abandó de menors. 
 

Últimes notícies

València localitza sòl segur per a 131.500 habitatges

Un estudi ha identificat més de 1.546 hectàrees de sòl segur en 89 municipis de l’àrea metropolitana de València. La superfície podria permetre construir prop de 131.500 habitatges.

Arcadi España defensa el seguiment de Sánchez a València

Arcadi España ha defensat que Pedro Sánchez ha seguit de prop la reconstrucció després de la dana. El Govern ha destinat 10.000 milions d'euros, però encara queda faena per fer.

El Villarreal busca reaccionar davant del Getafe

Íñigo Pérez ha presentat el duel davant del Getafe com una oportunitat per a millorar després de dues derrotes a casa, inclosa l’última per 0-6 contra el PSG.

La mort de Jesús de Miguel commou l’entrenador de l’Elx

L'entrenador de l'Elx ha expressat el condol per la mort del davanter del Tenerife i ha reflexionat sobre la fragilitat de la vida.

Uns dies de marge per a recuperar la plaça de l’Ajuntament

L’alcaldessa ha donat uns dies per a planificar la retirada de les tendes de la plaça de l’Ajuntament i recuperar-ne la normalitat.

27 hotels valencians oferixen escapades de proximitat

Vint-i-set hotels valencians han preparat 37 propostes per a atraure clients de proximitat entre el 13 i el 29 de novembre. La campanya inclou escapades, benestar, oci i gastronomia.

El foc d’una planta de reciclatge de Villena no deixa ferits

Els bombers treballen per a controlar el foc, originat en una zona exterior d'emmagatzematge de bales. No hi ha danys personals ni afectació a edificis.

La jornada de futbol seguirà malgrat les peticions d’ajornament

De la Fuente ha defensat que es mantinga la jornada de LaLiga després de la mort de Jesús de Miguel. També ha donat suport a ajornar els partits de la Copa del Rey per senyal de dol.