17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Detingut per abandonar a la seua filla de dos anys a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a un home de 39 anys com a presumpte autor dels delictes d’abandó de menor, després d’estar a càrrec de la seua filla de dos anys mentre la mare es trobava treballant.

Els fets van ocórrer al voltant de les nou menys deu de la vesprada del divendres a la ciutat de Gandia, en plenes festes falleres, quan agents de la Policia Nacional van ser requerits per diversos ciutadans que portaven a una menor d’uns dos anys agafada de la mà, ja que l’havien vista deambular sola per la carretera d’eixida d’eixa ciutat cap a Barx, amb el consegüent risc que comportava principalment per a la menor així com per als conductors que per allí circulaven, a causa de la poca visibilitat existent i les hores que eren.

Els policies es van fer càrrec de la menor i van donar una batuda per la zona per a veure si hi havia alguna persona que estiguera a càrrec d’esta, no podent localitzar a ningú. Després de 30 minuts de gestions, van veure a un home a uns 500 metres, que en aproximar-se al mateix van observar que no podia mantindre l’equilibri i parlar amb claredat, alhora que estava completament desorientat, i que al principi no va ser capaç de reconéixer a la seua filla, després de mostrar-li-la.

Els agents es van quedar amb la xiqueta intentant distraure-la posant-li dibuixets en els seus telèfons personals mentre esbrinaven qui era la seua mare que, va ser localitzada en el seu lloc de treball en una localitat pròxima a Gandia.

El detingut sense antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El fill de la viuda de la CAM recorre a Estrasburg l’absolució de Miguel López

El primogènit de María del Carmen Martínez ha elevat al Tribunal Europeu de Drets Humans l'absolució del seu cunyat Miguel López. La demanda s'ha presentat després de la fallada del Constitucional, que ha deixat sense efecte la repetició del juí que havia ordenat el Suprem.

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.

Cau a Madrid un fugitiu suec buscat per homicidi i tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut a Madrid a un fugitiu reclamat a Suècia per homicidi, lesions i tràfic de drogues. L'home va fugir via Alacant i va ser localitzat en un hotel del centre.

Vaga de metges: més del 90% segons sindicats i 10,4% segons Sanitat

La primera jornada de l'atur contra la reforma de l'estatut marc deixa un seguiment dispar en la Comunitat Valenciana: més del 90% per als convocants i 10,4% per a Sanitat. El sindicat mèdic recorre els servicis mínims i preveu parar una setmana al mes fins a juny.

La majoria de veïns desallotjats per l’incendi a Xàbia torna a les seues cases després de la inspecció

La majoria dels evacuats per l'incendi del dijous a Xàbia han pogut tornar este dilluns després d'una inspecció favorable. La planta 2 continua tancada.

Sis atesos per fum i desenes desallotjades en un incendi en vivendes socials d’Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum i diverses desenes han sigut desallotjades després d'un incendi en les vivendes socials de Miguel Hernández, a Alacant. El vent i un brasero han afavorit la propagació i l'ajuntament ha activat ajuda residencial.