Un accident de tres vehicles deixa dos ferits a Monforte del Cid

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant va haver d’actuar la matinada d’aquest diumenge en un accident de trànsit on es van veure implicats tres vehicles: dos cotxes i una furgoneta.

Els bombers van rebre l’avís a les 01.22 hores de la matinada, quan tres vehicles van xocar en l’A-31 km 217, a Monforte del Cid.

Els dos cotxes van ser els que més danys es van ocasionar. Del primer turisme van eixir els seus ocupants pel seu propi peu. No obstant això, del segon turisme els bombers van haver de fer treballs d’excarceració per a alliberar a les dues persones del seu interior.

Els dos ocupants presentaven ferides, l’home presentava una possible fractura de tíbia i peroné i la dona un dolor en el pit. Tots dos van ser traslladats a l’hospital en ambulància.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Agirrezabala seguix a Vitòria mentres València decidix si operar-li del menisc

El porter cedit al València roman a Vitòria mentres s'avalua si necessita operació per la seua lesió de menisc esquerre. Es va danyar en un entrenament després de tornar amb el grup.

Atac al petrolier Hèrcules Star en l’estret d’Ormuz sense ferits

El petrolier Hèrcules Star, de la naviliera Peninsula establida a Espanya i sense pavelló espanyol, va ser atacat en l'estret d'Ormuz sense causar ferits. La Marina Mercant ha confirmat l'incident i seguix la situació en la zona.

El València Basket busca allunyar al Zalgiris en la lluita per la passada directa a quarts

El València Basket rep este dijous al Zalgiris Kaunas amb la missió de consolidar el top 6 i evitar el 'play in'. Guanyar per més de nou punts li donaria el 'average'.

Pedro Martínez avisa: els xicotets del Zalgiris anotaran i el València buscarà incomodar-los

El tècnic del València Basket va assumir que els tres bases del Zalgiris anotaran, però va exigir baixar els seus percentatges i evitar tirs lliures. També va subratllar la igualtat en l'Eurolliga i la doble cara de l'aturada de lliga.

El València Basket busca obrir bretxa davant el Zalgiris per a afermar el Top-6

El València Basket rep al Zalgiris amb l'opció de distanciar-se en la pugna pel Top-6 i acostar-se a la passada directa a quarts. Un triomf també reforçaria el seu matalàs sobre la zona de play-in.

València licita una nova rèplica de la Senyera per 185.000 euros

L'Ajuntament de València ha tret a licitació una nova rèplica de la Reial Senyera per 185.000 euros perquè puga desfilar el 9 d’Octubre i reforçar la seua conservació de cara al centenari de 2028.

Un comandament de la UME situa a la consellera al comandament del Cecopi i apunta al fet que Mazón no va prendre decisions el...

El comandant Manuel Párraga ha declarat que en el Cecopi 'manava la consellera' Salomé Pradas i que Mazón no va assumir decisions; va detallar el debat de l'avís a la població.

La CEV demana normalitat a les empreses que comercien amb els EUA davant les amenaces de Trump

La patronal valenciana ha instat a mantindre la calma i seguir amb normalitat les operacions amb els Estats Units. Ha apel·lat al paraigua de la UE i a accelerar un acord comercial.