118 municipis valencians detecten nous contagis de coronavirus durant el pont

 

Un total de 118 municipis valencians han detectat nous contagis de coronavirus durant el pont de Sant Josep i per primera volta des de l’estiu, cap ha superat els 100 positius en un cap de setmana. València ha sigut la ciutat amb més casos registrats, amb un total de 75; seguida d’Elx, amb 31; Alacant, amb 29; la Vall d’Uixó, amb 19; Castelló de la Plana, amb 18; Torrent, amb 17; Orihuela, amb 16; Aldaia, amb 12 i Alaquàs, amb 10.

 

Hi ha nou positius més en Benicarló, Sagunt i Sant Vicent del Raspeig; huit a Elda; set a Alginet, Benicàssim, Gandia i Vila-real; sis a Benidorm, Sueca i Xàtiva i cinc a Barxeta, Benetússer, Borriana, Mislata, Nules, Orpesa, Quart de Poblet i Xirivella.

 

Alzira, Callosa de Segura, Dénia, l’Alcora, Manises, Paterna, Puçol, Santa Pola i Torrevieja han detectat quatre contagis, i Albatera, Alberic, Algemesí, Calp, Catarroja, Massamagrell, Museros, Onda, Rafelguaraf, Tavernes de la Valldigna i Vinaròs, tres.

 

Alcoi, Alfafar, Almassora, Beniparrell, Burjassot, Canals, Carcaixent, Godelleta, Hondón de los Frailes, l’Eliana, la Pobla Llarga, la Vila Joiosa, Novelda, Ontinyent, Paiporta, Riba-roja de Túria, San Antonio de Benagéber i Vilallonga sumen dos positius.

 

A Alborache, Alboraia, Almàssera, Altea, Aspe, Benferri, Benissanó, Betxí, Buñol, Cabanes, Canet d’en Berenguer, Carlet, Castalla, Catral, Chiva, Cullera, Dolores, el Genovés, el Pinós, el Real de Gandia, Gátova, Guardamar del Segura, Ibi, l’Alcúdia, l’Alfàs del Pi, l’Ènova, l’Olleria, la Llosa de Ranes, la Nucia, la Pobla de Vallbona, les Coves de Vinromà, Los Montesinos, Moncada, Moncofa, Mutxamel, Oliva, Onil, Petrer, Picassent, Pilar de la Horadada, Polop, Rafal, Rafelbunyol, Rocafort, Rojales, Sax, Sedaví, Torreblanca, Turís, Vallada, Xàbia i Xaló s’ha detectat un contagi.

 

28 morts en 24 municipis

Pel que respecta al número de defuncions, s’han comptabilitzat i assignat al seu corresponent municipi un total de 28. Alacant, Elx, Elda i València lamenten dos morts.

 

A Aspe, Catarroja, Chiva, Dénia, l’Alfàs del Pi, la Vall d’Uixó, la Vila Joiosa, Monforte del Cid, Ontinyent, Orihuela, Pedreguer, Pego, Pilar de la Horadada, Polop, Sant Vicent del Raspeig, Torrevieja, Traiguera, Villena, Xàbia i Xirivella s’ha produït una defunció.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.