118 municipis valencians detecten nous contagis de coronavirus durant el pont

 

Un total de 118 municipis valencians han detectat nous contagis de coronavirus durant el pont de Sant Josep i per primera volta des de l’estiu, cap ha superat els 100 positius en un cap de setmana. València ha sigut la ciutat amb més casos registrats, amb un total de 75; seguida d’Elx, amb 31; Alacant, amb 29; la Vall d’Uixó, amb 19; Castelló de la Plana, amb 18; Torrent, amb 17; Orihuela, amb 16; Aldaia, amb 12 i Alaquàs, amb 10.

 

Hi ha nou positius més en Benicarló, Sagunt i Sant Vicent del Raspeig; huit a Elda; set a Alginet, Benicàssim, Gandia i Vila-real; sis a Benidorm, Sueca i Xàtiva i cinc a Barxeta, Benetússer, Borriana, Mislata, Nules, Orpesa, Quart de Poblet i Xirivella.

 

Alzira, Callosa de Segura, Dénia, l’Alcora, Manises, Paterna, Puçol, Santa Pola i Torrevieja han detectat quatre contagis, i Albatera, Alberic, Algemesí, Calp, Catarroja, Massamagrell, Museros, Onda, Rafelguaraf, Tavernes de la Valldigna i Vinaròs, tres.

 

Alcoi, Alfafar, Almassora, Beniparrell, Burjassot, Canals, Carcaixent, Godelleta, Hondón de los Frailes, l’Eliana, la Pobla Llarga, la Vila Joiosa, Novelda, Ontinyent, Paiporta, Riba-roja de Túria, San Antonio de Benagéber i Vilallonga sumen dos positius.

 

A Alborache, Alboraia, Almàssera, Altea, Aspe, Benferri, Benissanó, Betxí, Buñol, Cabanes, Canet d’en Berenguer, Carlet, Castalla, Catral, Chiva, Cullera, Dolores, el Genovés, el Pinós, el Real de Gandia, Gátova, Guardamar del Segura, Ibi, l’Alcúdia, l’Alfàs del Pi, l’Ènova, l’Olleria, la Llosa de Ranes, la Nucia, la Pobla de Vallbona, les Coves de Vinromà, Los Montesinos, Moncada, Moncofa, Mutxamel, Oliva, Onil, Petrer, Picassent, Pilar de la Horadada, Polop, Rafal, Rafelbunyol, Rocafort, Rojales, Sax, Sedaví, Torreblanca, Turís, Vallada, Xàbia i Xaló s’ha detectat un contagi.

 

28 morts en 24 municipis

Pel que respecta al número de defuncions, s’han comptabilitzat i assignat al seu corresponent municipi un total de 28. Alacant, Elx, Elda i València lamenten dos morts.

 

A Aspe, Catarroja, Chiva, Dénia, l’Alfàs del Pi, la Vall d’Uixó, la Vila Joiosa, Monforte del Cid, Ontinyent, Orihuela, Pedreguer, Pego, Pilar de la Horadada, Polop, Sant Vicent del Raspeig, Torrevieja, Traiguera, Villena, Xàbia i Xirivella s’ha produït una defunció.

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.