118 municipis valencians detecten nous contagis de coronavirus durant el pont

 

Un total de 118 municipis valencians han detectat nous contagis de coronavirus durant el pont de Sant Josep i per primera volta des de l’estiu, cap ha superat els 100 positius en un cap de setmana. València ha sigut la ciutat amb més casos registrats, amb un total de 75; seguida d’Elx, amb 31; Alacant, amb 29; la Vall d’Uixó, amb 19; Castelló de la Plana, amb 18; Torrent, amb 17; Orihuela, amb 16; Aldaia, amb 12 i Alaquàs, amb 10.

 

Hi ha nou positius més en Benicarló, Sagunt i Sant Vicent del Raspeig; huit a Elda; set a Alginet, Benicàssim, Gandia i Vila-real; sis a Benidorm, Sueca i Xàtiva i cinc a Barxeta, Benetússer, Borriana, Mislata, Nules, Orpesa, Quart de Poblet i Xirivella.

 

Alzira, Callosa de Segura, Dénia, l’Alcora, Manises, Paterna, Puçol, Santa Pola i Torrevieja han detectat quatre contagis, i Albatera, Alberic, Algemesí, Calp, Catarroja, Massamagrell, Museros, Onda, Rafelguaraf, Tavernes de la Valldigna i Vinaròs, tres.

 

Alcoi, Alfafar, Almassora, Beniparrell, Burjassot, Canals, Carcaixent, Godelleta, Hondón de los Frailes, l’Eliana, la Pobla Llarga, la Vila Joiosa, Novelda, Ontinyent, Paiporta, Riba-roja de Túria, San Antonio de Benagéber i Vilallonga sumen dos positius.

 

A Alborache, Alboraia, Almàssera, Altea, Aspe, Benferri, Benissanó, Betxí, Buñol, Cabanes, Canet d’en Berenguer, Carlet, Castalla, Catral, Chiva, Cullera, Dolores, el Genovés, el Pinós, el Real de Gandia, Gátova, Guardamar del Segura, Ibi, l’Alcúdia, l’Alfàs del Pi, l’Ènova, l’Olleria, la Llosa de Ranes, la Nucia, la Pobla de Vallbona, les Coves de Vinromà, Los Montesinos, Moncada, Moncofa, Mutxamel, Oliva, Onil, Petrer, Picassent, Pilar de la Horadada, Polop, Rafal, Rafelbunyol, Rocafort, Rojales, Sax, Sedaví, Torreblanca, Turís, Vallada, Xàbia i Xaló s’ha detectat un contagi.

 

28 morts en 24 municipis

Pel que respecta al número de defuncions, s’han comptabilitzat i assignat al seu corresponent municipi un total de 28. Alacant, Elx, Elda i València lamenten dos morts.

 

A Aspe, Catarroja, Chiva, Dénia, l’Alfàs del Pi, la Vall d’Uixó, la Vila Joiosa, Monforte del Cid, Ontinyent, Orihuela, Pedreguer, Pego, Pilar de la Horadada, Polop, Sant Vicent del Raspeig, Torrevieja, Traiguera, Villena, Xàbia i Xirivella s’ha produït una defunció.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.