118 municipis valencians detecten nous contagis de coronavirus durant el pont

 

Un total de 118 municipis valencians han detectat nous contagis de coronavirus durant el pont de Sant Josep i per primera volta des de l’estiu, cap ha superat els 100 positius en un cap de setmana. València ha sigut la ciutat amb més casos registrats, amb un total de 75; seguida d’Elx, amb 31; Alacant, amb 29; la Vall d’Uixó, amb 19; Castelló de la Plana, amb 18; Torrent, amb 17; Orihuela, amb 16; Aldaia, amb 12 i Alaquàs, amb 10.

 

Hi ha nou positius més en Benicarló, Sagunt i Sant Vicent del Raspeig; huit a Elda; set a Alginet, Benicàssim, Gandia i Vila-real; sis a Benidorm, Sueca i Xàtiva i cinc a Barxeta, Benetússer, Borriana, Mislata, Nules, Orpesa, Quart de Poblet i Xirivella.

 

Alzira, Callosa de Segura, Dénia, l’Alcora, Manises, Paterna, Puçol, Santa Pola i Torrevieja han detectat quatre contagis, i Albatera, Alberic, Algemesí, Calp, Catarroja, Massamagrell, Museros, Onda, Rafelguaraf, Tavernes de la Valldigna i Vinaròs, tres.

 

Alcoi, Alfafar, Almassora, Beniparrell, Burjassot, Canals, Carcaixent, Godelleta, Hondón de los Frailes, l’Eliana, la Pobla Llarga, la Vila Joiosa, Novelda, Ontinyent, Paiporta, Riba-roja de Túria, San Antonio de Benagéber i Vilallonga sumen dos positius.

 

A Alborache, Alboraia, Almàssera, Altea, Aspe, Benferri, Benissanó, Betxí, Buñol, Cabanes, Canet d’en Berenguer, Carlet, Castalla, Catral, Chiva, Cullera, Dolores, el Genovés, el Pinós, el Real de Gandia, Gátova, Guardamar del Segura, Ibi, l’Alcúdia, l’Alfàs del Pi, l’Ènova, l’Olleria, la Llosa de Ranes, la Nucia, la Pobla de Vallbona, les Coves de Vinromà, Los Montesinos, Moncada, Moncofa, Mutxamel, Oliva, Onil, Petrer, Picassent, Pilar de la Horadada, Polop, Rafal, Rafelbunyol, Rocafort, Rojales, Sax, Sedaví, Torreblanca, Turís, Vallada, Xàbia i Xaló s’ha detectat un contagi.

 

28 morts en 24 municipis

Pel que respecta al número de defuncions, s’han comptabilitzat i assignat al seu corresponent municipi un total de 28. Alacant, Elx, Elda i València lamenten dos morts.

 

A Aspe, Catarroja, Chiva, Dénia, l’Alfàs del Pi, la Vall d’Uixó, la Vila Joiosa, Monforte del Cid, Ontinyent, Orihuela, Pedreguer, Pego, Pilar de la Horadada, Polop, Sant Vicent del Raspeig, Torrevieja, Traiguera, Villena, Xàbia i Xirivella s’ha produït una defunció.

Últimes notícies

Una directora de centre de dia conta com va decidir evacuar 35 majors abans de la dana

La responsable del centre de dia Lloc del Major de Picanya ha explicat a la jutgessa de Catarroja que va tancar per decisió pròpia i va avisar les famílies per a arreplegar 35 residents hores abans que la riada arrasara l’edifici.

Quatre detinguts per una sèrie d’atracaments violents en gasolineres d’Alacant i Múrcia

Quatre hòmens d’entre 28 i 38 anys han sigut detinguts per dos robatoris amb violència consumats i un tercer en grau de temptativa en gasolineres de Biar, Villena i Yecla.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 graus este dissabte a l’interior sud de València

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor a l’interior sud de València, on s’esperen fins a 38 graus, i en altres zones de la província per màximes de 36 graus.

Detenen a Alacant un jove per apunyalar un home en un autobús de Palma

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un dels dos joves que presumptament van apunyalar un home després d’una discussió per la música en un autobús de Palma. La víctima va patir ferides greus i continua oberta la cerca del segon implicat.

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.