19 municipis del territori valencià suspenen les classes este dimarts pel fred i la neu

 

Uns 17.200 alumnes d’Infantil, Primària, Educació Especial, Batxillerat i Formació Professional es voran afectats per la suspensió de les classes este dimarts, 12 de gener, en 19 municipis del territori valencià a causa de l’onada de fred i neu.

 

Segons les dades actualitzades a les 19.00 hores d’este dimarts i facilitades per la Conselleria d’Educació, hi ha constància que 15 ajuntaments han decretat la cancel·lació de l’activitat lectiva tots els centres educatius del seu municipi, el que deixa sense classe a uns 16.100 estudiants. Dos d’estes localitats es troben en la província d’Alacant, amb 1.500 alumnes afectats, i 15 de la de València, amb 14.700 alumnes; i dos en la de Castelló, que afecta a 1.000 alumnes.

 

En la província d’Alacant:

  • Agost
  • Monforte del Cid
  •  

En la província de València:

  • Ademús
  • Algemesí
  • Almussafes
  • Benifaió
  • Camporrobles
  • Casas Bajas
  • Caudete de las Fuentes
  • Chera
  • Fuenterrobles
  • Requena
  • Sinarcas
  • Sollana
  • Torrebaja
  • Utiel
  • Venta del Moro

 

En la província de Castelló:

  • Benassal
  • La Vall d’Alba

Últimes notícies

72 anys de presó per guardar, difondre i produir vídeos pedòfils amb menors

La Audiencia de Alicante ha imposat 72 anys i mig de presó a un home per deu delictes de corrupció de menors, cinc d'agressió sexual i nou d'exhibicionisme, encara que el màxim de compliment queda fixat en 20 anys.

El Suprem absol danys i malversació a l’exalcalde de Gandia Arturo Torró en el cas Tele 7

El Tribunal Suprem ha anul·lat la condemna per malversació contra l’exalcalde de Gandia Arturo Torró i l’empresari Ricardo Manuel Faura, en el cas Tele 7, i ha absolt tots dos dels delictes pels quals havien sigut condemnats.

Un jutjat investigarà Vicent Mascarell per atribuir al PP un atac vandàlic a la seu del PSPV

El Jutjat d’Instrucció de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d’Organització del PSPV, Vicent Mascarell, per un presumpte delicte de calúmnies en atribuir al PP un atac vandàlic a la seu socialista, posteriorment reivindicat per un grup comunista.

El sacerdot expulsat per Roma qualifica de injusta la decisió i denuncia indefensió

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha qualificat d injust el decret del papa Lleó XIV que l expulsa de l estat clerical i ha denunciat que s ha quedat sense dret de defensa, en ignorar-se, segons sosté, els seus arguments doctrinals.

La Generalitat alerta que la regularització d’immigrants pot impactar en tot l’espai europeu

La Generalitat Valenciana ha demanat al Tribunal Suprem que eleve al TJUE la regularització extraordinària d’immigrants aprovada per l’Estat, en considerar que pot afectar l’espai europeu de llibertat, seguretat i justícia i que s’ha fet sense coordinació amb la Unió Europea.

El TSJCV avala les delegacions d’obres d’Edificant acordades per un Consell en funcions

El TSJCV ha rebutjat els recursos de la Generalitat que buscaven anul·lar delegacions d’obres d’Edificant aprovades en 2023, en plena etapa de Consell en funcions, i confirma que eren gestió ordinària.

48 ajuntaments de la província de València reben 400.000 € per a fer front als danys de la dana

Un total de 48 ajuntaments de la província de València han rebut 400.000 euros del fons solidari del segur per a millorar l’accessibilitat i la resposta inclusiva davant emergències després de la dana del 24 d’octubre de 2024.

Catalá dona per fet que el PP tindrà candidat autonòmic abans del 18 de juliol

María José Catalá es mostra segura que el PP oficialitzarà les candidatures autonòmiques abans del 18 de juliol, data en què es proclamaran també els candidats a alcaldia de totes les capitals de província.