19 municipis del territori valencià suspenen les classes este dimarts pel fred i la neu

 

Uns 17.200 alumnes d’Infantil, Primària, Educació Especial, Batxillerat i Formació Professional es voran afectats per la suspensió de les classes este dimarts, 12 de gener, en 19 municipis del territori valencià a causa de l’onada de fred i neu.

 

Segons les dades actualitzades a les 19.00 hores d’este dimarts i facilitades per la Conselleria d’Educació, hi ha constància que 15 ajuntaments han decretat la cancel·lació de l’activitat lectiva tots els centres educatius del seu municipi, el que deixa sense classe a uns 16.100 estudiants. Dos d’estes localitats es troben en la província d’Alacant, amb 1.500 alumnes afectats, i 15 de la de València, amb 14.700 alumnes; i dos en la de Castelló, que afecta a 1.000 alumnes.

 

En la província d’Alacant:

  • Agost
  • Monforte del Cid
  •  

En la província de València:

  • Ademús
  • Algemesí
  • Almussafes
  • Benifaió
  • Camporrobles
  • Casas Bajas
  • Caudete de las Fuentes
  • Chera
  • Fuenterrobles
  • Requena
  • Sinarcas
  • Sollana
  • Torrebaja
  • Utiel
  • Venta del Moro

 

En la província de Castelló:

  • Benassal
  • La Vall d’Alba
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la lluita per la Champions

La Reial Societat va derrotar 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues opcions de Lliga de Campions.

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat s'imposa 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez i es consolida en la baralla per les places de Lliga de Campions després d'un partit dominat de principi a fi.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.

La Reial Societat s’enganxa a la baralla per la Champions amb un sòlid triomf davant el Llevant

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues aspiracions de Champions.

El nou Pla General d’Alacant preveu ampliar la planta de residus i crear tres ecoparcs

L'esborrany del Pla General Estructural d'Alacant inclou l'ampliació de la planta municipal de tractament de residus i la creació de tres nous ecoparcs per a garantir una gestió sostenible durant els pròxims 25 anys.

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.