15.3 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

19 municipis del territori valencià suspenen les classes este dimarts pel fred i la neu

 

Uns 17.200 alumnes d’Infantil, Primària, Educació Especial, Batxillerat i Formació Professional es voran afectats per la suspensió de les classes este dimarts, 12 de gener, en 19 municipis del territori valencià a causa de l’onada de fred i neu.

 

Segons les dades actualitzades a les 19.00 hores d’este dimarts i facilitades per la Conselleria d’Educació, hi ha constància que 15 ajuntaments han decretat la cancel·lació de l’activitat lectiva tots els centres educatius del seu municipi, el que deixa sense classe a uns 16.100 estudiants. Dos d’estes localitats es troben en la província d’Alacant, amb 1.500 alumnes afectats, i 15 de la de València, amb 14.700 alumnes; i dos en la de Castelló, que afecta a 1.000 alumnes.

 

En la província d’Alacant:

  • Agost
  • Monforte del Cid
  •  

En la província de València:

  • Ademús
  • Algemesí
  • Almussafes
  • Benifaió
  • Camporrobles
  • Casas Bajas
  • Caudete de las Fuentes
  • Chera
  • Fuenterrobles
  • Requena
  • Sinarcas
  • Sollana
  • Torrebaja
  • Utiel
  • Venta del Moro

 

En la província de Castelló:

  • Benassal
  • La Vall d’Alba

Últimes notícies

Beltrán: ‘Vam ficar el gol, ens vam anar arrere i li vam donar la pilota a ells’

Lucas Beltrán va considerar injusta la derrota del València per 2-1 davant l'Atlètic. Va admetre que, després d'empatar, l'equip va recular i va cedir la possessió, la qual cosa va facilitar el punt decisiu.

2-1: Griezmann decidix a l’Atlètic amb un control i zurdazo davant el València

L'Atlètic es va imposar 2-1 al València gràcies a una acció tècnica de Griezmann a 16 minuts del final. Koke va obrir el marcador i Beltrán va empatar abans del colp definitiu.

Obra d’art de Griezmann decidix el 2-1 de l’Atlètic davant el València

Antoine Griezmann va segellar amb un control i zurdazo el 2-1 de l'Atlètic davant el València després de l'empat de Beltrán. Koke va obrir el marcador i el VAR va intervindre dos vegades.

El Consorci de Bombers de València eleva a 245 els efectius per l’alerta taronja de pluges

El Consorci de Bombers de València ha activat el reforç per alerta taronja i eleva de 175 a 245 els efectius per a afrontar pluges i tempestes. Es demana extremar precaucions, evitar zones inundables i assegurar elements exteriors.

Emergències aconsella limitar desplaçaments i activitats a l’aire lliure per l’alerta de pluges a València

Emergències recomana evitar desplaçaments i ajornar activitats a l'aire lliure davant pluges i tempestes que començaran a mitjanit, amb fins a 170 l/m² en 12 hores.

Iniciativa-Compromís crida a eixir a l’ofensiva davant els escàndols de PP, PSOE i Vox

Iniciativa-Compromís insta les esquerres a eixir a l'ofensiva enfront de PP, PSOE i Vox i aprova ponències per al seu congrés de 2026 amb eix ecofeminista i valencianista.

El PSPV-PSOE demana a Toni González que dimitisca com a alcalde d’Almussafes

La direcció del PSPV-PSOE ha reclamat a Toni González que deixe l'Alcaldia i entregue la seua acta, i ha sol·licitat una gestora en l'agrupació local després de les denúncies. L'alcalde ha deixat els seus càrrecs orgànics i ha demanat suspendre la seua militància, però pretén seguir en el càrrec des del grup mixt.

El València rep al Saragossa de Dubljevic per a afermar el cap de sèrie en la Copa

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb la meta de sumar la seua quarta victòria seguida en l'ACB i consolidar la seua condició de cap de sèrie per a la Copa que es disputa a València.