19 municipis del territori valencià suspenen les classes este dimarts pel fred i la neu

 

Uns 17.200 alumnes d’Infantil, Primària, Educació Especial, Batxillerat i Formació Professional es voran afectats per la suspensió de les classes este dimarts, 12 de gener, en 19 municipis del territori valencià a causa de l’onada de fred i neu.

 

Segons les dades actualitzades a les 19.00 hores d’este dimarts i facilitades per la Conselleria d’Educació, hi ha constància que 15 ajuntaments han decretat la cancel·lació de l’activitat lectiva tots els centres educatius del seu municipi, el que deixa sense classe a uns 16.100 estudiants. Dos d’estes localitats es troben en la província d’Alacant, amb 1.500 alumnes afectats, i 15 de la de València, amb 14.700 alumnes; i dos en la de Castelló, que afecta a 1.000 alumnes.

 

En la província d’Alacant:

  • Agost
  • Monforte del Cid
  •  

En la província de València:

  • Ademús
  • Algemesí
  • Almussafes
  • Benifaió
  • Camporrobles
  • Casas Bajas
  • Caudete de las Fuentes
  • Chera
  • Fuenterrobles
  • Requena
  • Sinarcas
  • Sollana
  • Torrebaja
  • Utiel
  • Venta del Moro

 

En la província de Castelló:

  • Benassal
  • La Vall d’Alba

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.