27.7 C
València
Dilluns, 7 juliol, 2025

Un total de 188 municipis del territori valencià registren nous contagis des d’este dimarts

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Un total de 188 municipis del territori valencià han registrat nous contagis de coronavirus confirmats per PCR des de este dimarts, amb València al capdavant en número de nous casos.

 

Segons l’última actualització de la informació desglossada per localitats que oferix la Generalitat, València ha registrat 433 nous casos des del dimarts, Castelló 111 i Alacant 108. Els seguixen Dénia (amb 79 nous casos), Torrent (64), Gandia (58), Mislata (56), Elx (49), Torrevieja (48) i Benidorm (47).

 

València ostenta també el primer lloc pel que fa al nombre de casos diagnosticats per PCR des de què començara la pandèmia de coronavirus, en arribar a 5.232 positius. Per darrere se situen Alacant, amb 1.288 casos, Elx (962) i Castelló (724).

 

Tres municipis que fins ara no havien detectat cap cas

Després se situen les localitats de Benidorm (580 positius per PCR), Torrent (542), Torrevieja (480), Gandia (348), Borriana (342), Burjassot (338) i Dénia (331).

 

Es dona la circumstància de què tres municipis que fins ara no havien detectat cap cas per PCR com Camporrobles, Gata de Gorgos i Titaguas, han comptabilitzat un en cadascun d’ells entre el divendres i el dilluns. A demés, hi ha 149 poblacions de les 542 que conformen la Comunitat que es mantenen sense cap cas de Covid-19.

 

Respecte a les defuncions, consten 8 nous decessos: 5 en València i un en Torrent, en Alfafar i en Xeraco. Des de l’inici de la pandèmia, la capital del Túria acumula el major nombre de morts, amb 262, seguida d’Alacant, amb 88 i Alcoi, amb 81. Per darrere se situen Benidorm (68 defuncions), Torrent (56) i Castelló (50).

Últimes notícies

Set mitjans aeris combaten l’incendi forestal a Antella mentres es controla el foc a Cheste

Set mitjans aeris treballen per a apagar l'incendi declarat a Antella, València. El foc a Cheste ja està controlat segons el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat.

Les temperatures màximes aconseguixen els 40 graus a l’interior de València amb Ontinyent liderant

Este diumenge es van registrar temperatures pròximes als 40 graus a l'interior de la província de València, amb Ontinyent al capdavant amb 39,5 graus, elevant la calor en diverses localitats valencianes i a Alacant.

El Fala Pouco es corona campió absolut del Trofeu SM La Reina a València

El Fala Pouco, patronejat per José Ballester, va guanyar el Trofeu SM La Reina de vela disputat a València, amb participació internacional i vents variables.

El València Basket anuncia l’eixida de Stefan Jovic després de finalitzar el seu contracte

El base serbi Stefan Jovic abandona València Basket després de concloure el seu contracte el 30 de juny de 2025. El club agraïx la seua professionalitat i anuncia no renovar.

Set ferits, inclosos dos menors, després d’un xoc múltiple en l’A7 a l’altura de Cox (Alacant)

Set persones, entre elles dos menors de 7 i 14 anys, van resultar ferides després d'un accident múltiple en l'A7 a Cox, Alacant. Els afectats van ser traslladats a hospitals locals i la via va estar parcialment tancada momentàniament.

Huit mitjans aeris mobilitzats per a extingir incendis a Antella i Cheste, València

Dos incendis forestals a Antella i Cheste, València, mobilitzen huit mitjans aeris i brigades terrestres per a la seua extinció en condicions d'alt risc.

PSPV-PSOE atribuïx al PP l’atac vandàlic a la seua seu a València

El PSPV-PSOE denuncia un atac vandàlic contra la seua seu a València, atribuint la responsabilitat al PP per incitar violència política, i exigix condemna pública.

Carlos Mazón destaca el suport al projecte del PP en la Comunitat Valenciana després del congrés nacional

Carlos Mazón, president de la Comunitat Valenciana, assegura que el Congrés Nacional del PP ha confirmat el suport total al seu projecte polític i destaca la unitat i ambició del partit per a avançar a la regió.