10.7 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

3.371 actes de sanció i 17 persones detingudes pel tancament perimetral del territori valencià

 

La Policia Nacional ha imposat este cap de setmana 3.371 actes de sanció i ha detingut a 17 persones pel tancament perimetral de ciutats de més de 50.000 habitants del territori valencià a conseqüència de l’avanç del Covid-19.

 

Segons ha informat Delegació de Govern, en el tercer cap de setmana des que es va imposar aquest tancament –del 12 al 14 de febrer– en la ciutat de València han sigut rebutjats 392 vehicles, hi ha hagut dos detinguts i s’han alçat 550 actes de sanció.

 

En Gandia hi ha hagut 173 vehicles rebutjats i s’han imposat 181 actes de sanció; en Paterna, 96 vehicles i 170 sancions; en Sagunt, 98 vehicles rebutjats i 114 actes de sanció; en Torrent, 127 vehicles i 179 actes; i en Alacant capital, 325 cotxes rebutjats, 14 detinguts i 991 actes.

 

Per part seua, en Alcoi, 56 vehicles rebutjats, un detingut i 81 actes; en Benidorm, 305 vehicles i 272 sancions; en Elx, 229 vehicles i 409 actes de sanció; en Elda-Petrer, 20 vehicles i 86 sancions; en Orihuela, 13 vehicles i 121 actes; en Castelló de la Plana, 49 vehicles rebutjats i 166 sancions; i en Vila-real, 24 vehicles i 51 actes de sanció.

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.