3.371 actes de sanció i 17 persones detingudes pel tancament perimetral del territori valencià

 

La Policia Nacional ha imposat este cap de setmana 3.371 actes de sanció i ha detingut a 17 persones pel tancament perimetral de ciutats de més de 50.000 habitants del territori valencià a conseqüència de l’avanç del Covid-19.

 

Segons ha informat Delegació de Govern, en el tercer cap de setmana des que es va imposar aquest tancament –del 12 al 14 de febrer– en la ciutat de València han sigut rebutjats 392 vehicles, hi ha hagut dos detinguts i s’han alçat 550 actes de sanció.

 

En Gandia hi ha hagut 173 vehicles rebutjats i s’han imposat 181 actes de sanció; en Paterna, 96 vehicles i 170 sancions; en Sagunt, 98 vehicles rebutjats i 114 actes de sanció; en Torrent, 127 vehicles i 179 actes; i en Alacant capital, 325 cotxes rebutjats, 14 detinguts i 991 actes.

 

Per part seua, en Alcoi, 56 vehicles rebutjats, un detingut i 81 actes; en Benidorm, 305 vehicles i 272 sancions; en Elx, 229 vehicles i 409 actes de sanció; en Elda-Petrer, 20 vehicles i 86 sancions; en Orihuela, 13 vehicles i 121 actes; en Castelló de la Plana, 49 vehicles rebutjats i 166 sancions; i en Vila-real, 24 vehicles i 51 actes de sanció.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.