13.1 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

3.371 actes de sanció i 17 persones detingudes pel tancament perimetral del territori valencià

 

La Policia Nacional ha imposat este cap de setmana 3.371 actes de sanció i ha detingut a 17 persones pel tancament perimetral de ciutats de més de 50.000 habitants del territori valencià a conseqüència de l’avanç del Covid-19.

 

Segons ha informat Delegació de Govern, en el tercer cap de setmana des que es va imposar aquest tancament –del 12 al 14 de febrer– en la ciutat de València han sigut rebutjats 392 vehicles, hi ha hagut dos detinguts i s’han alçat 550 actes de sanció.

 

En Gandia hi ha hagut 173 vehicles rebutjats i s’han imposat 181 actes de sanció; en Paterna, 96 vehicles i 170 sancions; en Sagunt, 98 vehicles rebutjats i 114 actes de sanció; en Torrent, 127 vehicles i 179 actes; i en Alacant capital, 325 cotxes rebutjats, 14 detinguts i 991 actes.

 

Per part seua, en Alcoi, 56 vehicles rebutjats, un detingut i 81 actes; en Benidorm, 305 vehicles i 272 sancions; en Elx, 229 vehicles i 409 actes de sanció; en Elda-Petrer, 20 vehicles i 86 sancions; en Orihuela, 13 vehicles i 121 actes; en Castelló de la Plana, 49 vehicles rebutjats i 166 sancions; i en Vila-real, 24 vehicles i 51 actes de sanció.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.