80 usuaris d’una residència de Chiva porten tres setmanes aïllats a l’espera del resultat de les PCR

 

Uns cent usuaris d’una residència ubicada en la zona més antiga de la localitat de Chiva, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), porten 21 dies aïllats en les seues habitacions, sense poder eixir pràcticament per a res, a l’espera dels resultats de les PCR.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la situació en la residència és desesperant i desoladora, i des del centre s’estan començant a plantejar prendre mesures contra la Conselleria de Sanitat i Salut Pública a causa de la tardança de les PCR.

 

La situació va començar el passat 27 d’agost després de què una treballadora de la residència donara positiu per coronavirus, quan ràpidament es va iniciar el protocol establit i es van fer les PCR a tots els usuaris i la resta del personal que treballa allí. 

 

S’hauran de repetir les PCR

Davant d’este fet, es van prohibir les visites dels familiars i es va aïllar als residents en les seues habitacions, amb la finalitat de reduir la propagació del virus. Com que els resultats no arribaven, la Conselleria de Sanitat els va enviar una carta el 9 de setembre informant a la residència que el col·lapse que hi ha en els hospitals era la causa pel retard dels resultats.

 

Al cap d’uns dies, el centre de majors va rebre els resultats dels 55 treballadors i el d‘un intern, que havia donat positiu, però dels altres 80 usuaris no va arribar res i, a dia de hui, tampoc se sap encara. A causa de la tardança, eixes PCR ja no tenen cap validesa, i ara tots els residents s’hauran de tornar a fer les proves.

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.