80 usuaris d’una residència de Chiva porten tres setmanes aïllats a l’espera del resultat de les PCR

 

Uns cent usuaris d’una residència ubicada en la zona més antiga de la localitat de Chiva, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), porten 21 dies aïllats en les seues habitacions, sense poder eixir pràcticament per a res, a l’espera dels resultats de les PCR.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la situació en la residència és desesperant i desoladora, i des del centre s’estan començant a plantejar prendre mesures contra la Conselleria de Sanitat i Salut Pública a causa de la tardança de les PCR.

 

La situació va començar el passat 27 d’agost després de què una treballadora de la residència donara positiu per coronavirus, quan ràpidament es va iniciar el protocol establit i es van fer les PCR a tots els usuaris i la resta del personal que treballa allí. 

 

S’hauran de repetir les PCR

Davant d’este fet, es van prohibir les visites dels familiars i es va aïllar als residents en les seues habitacions, amb la finalitat de reduir la propagació del virus. Com que els resultats no arribaven, la Conselleria de Sanitat els va enviar una carta el 9 de setembre informant a la residència que el col·lapse que hi ha en els hospitals era la causa pel retard dels resultats.

 

Al cap d’uns dies, el centre de majors va rebre els resultats dels 55 treballadors i el d‘un intern, que havia donat positiu, però dels altres 80 usuaris no va arribar res i, a dia de hui, tampoc se sap encara. A causa de la tardança, eixes PCR ja no tenen cap validesa, i ara tots els residents s’hauran de tornar a fer les proves.

Últimes notícies

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Centenars d'entitats han convocat per a diumenge una manifestació a Paiporta, un dels municipis més afectats per la DANA, per exigir la supressió de l'aforament de l'expresident Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón després de la dana

Paiporta, un dels municipis més afectats per la dana, acollirà diumenge una nova manifestació per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el deteriorament pendent de reparar.

Dotze persones ateses per un incendi en una vivenda a València: una dona continua ingressada

Dotze persones han sigut ateses per un incendi en una vivenda de la plaça poeta Badenes de València. Una dona de 66 anys continua ingressada a l'Hospital La Fe amb cremades de segon grau i inhalació de fum.

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.