2.1 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Abascal sorprén a Susanna Griso amb una frase lapidària durant la seua entrevista

Susanna Griso ha entrevista al líder de Vox

Susanna Griso ha entrevistat al líder de Vox | Antena 3

Quan falten menys de dos setmanes per a les eleccions generals del 10 de novembre, els líders dels diferents partits s’afanyen a oferir entrevistes pels diferents programes de televisió per a conseguir el vot del ciutadà. I això està fent el líder de Vox , Santiago Abascal. Este últim dilluns, en el programa que presenta Susanna Griso a Antena 3, ‘Espejo Público’, per exemple.

 

Santiago Abascal qualifica a Pedro Sánchez de «carronyer de la Moncloa»

Com ja és usual, Santiago Abascal ha aprofitat l’ocasió per a criticar als seus adversaris polítics, denominant-los amb l’apel·latiu de ‘tricentrito’, un grup a on estarien enclavats PP, Ciutadans i PSOE. El líder d’este últim partit a més, Pedro Sánchez, ha sigut qualificat per Abascal de «carronyer de la Moncloa», perquè considera que és «un extremista que ha vingut a dividir als espanyols».

 

Arran d’este qualificatiu, la presentadora Susanna Griso no ha pogut evitar reaccionar amb estupefacció: «D’eixa manera qualifica a Sánchez?», «És dur, veritat?», li ha contestat Abascal, cosa que Susanna respost «Home, jo crec que és una frase lapidària que no es correspon amb la realitat», ha volgut tancar Susanna. Però el líder de Vox ho tenia clar i s’ha mantingut ferm en la seua opinió: «Jo crec que sí».

 

Susanna Griso ha quedat desquadrada davant l'apel·latiu despectiu del líder de Vox

Susanna Griso ha quedat desquadrada davant l’apel·latiu despectiu del líder de Vox | Antena 3

 

Però en l’entrevista s’han tractat altres temes com, per exemple, l’exhumació de Franco, un clàssic a estes altures. Sobre això, Abascal s’ha pronunciat amb rotunditat:  «Vox mai desenterraria un mort contra la voluntat de la seua família. Ni a Franco ni a Dolores Ubárruri ni a Lluís Companys». Sobre Catalunya també ha tingut unes paraules, dedicades a confirmar encara més la seua mà dura contra els dirigents catalans i insistint en el fet que si ell governara, promouria una querella de l’advocacia de l’Estat per a que Torra rendira comptes davant de la justícia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gelades i pujada de màximes amb vent molt fort a l’interior de Castelló

El dimecres es preveu cel poc nuvolós, gelades locals i ratxes molt fortes a l'interior nord de Castelló. Les màximes pugen i el dijous repuntaran també les mínimes.

Avaria en la catenària d’Ángel Guimerá provoca retards i supressions en quatre línies de Metrovalencia

Una avaria en la catenària d'Ángel Guimerá obliga a operar en via única i causa retards generalitzats i supressions en les línies 3, 5, 7 i 9. La fallada es va detectar a l'inici del servici.

Indonèsia reprén la busca de l’últim espanyol desaparegut després del naufragi en Komodo

Els equips de busca van salpar este dimecres des de Labuan Baix per a trobar a l'últim xiquet espanyol desaparegut després del naufragi del 26 de desembre en Komodo. L'operació complix 13 dies i les autoritats decidiran si l'amplien de nou.

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.