11.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Vídeo de seguidors de Vox, al crit de ‘maricó’ en el Saló del Còmic d’Alacant

Assistents a un míting de Vox es colen en el Saló del Còmic d'Alacant

Simpatitzants de Vox insultaren als assistents del Saló del Còmic d’Alacant | Twitter
 

Este dissabte de vesprada a les 20.00 hores, en Alacant, es van celebrar alhora dos events en el mateix recinte, el Video Game Comic (VGC) i un míting del partit polític de Santiago Abascal, Vox. Després d’este últim acte, cinc simpatitzants van recórrer un dels passadissos que unixen els dos espais per a colar-se al Saló del Còmic.

 

Segons relaten fonts del diari ‘Información’, un jove que va assistir al VGC es va encarar amb els simpatitzants. Els assistents al míting, que portaven banderes d’Espanya en les mans, van insultar al jove amb crits de «si no t’agrada Espanya, te’n vas, maricó» o «si no t’agrada Espanya, te’n vas a França, maricó»

 

Tots estos fets van causar un clima de crispació i de tensió en el tancament del Saló del Còmic i Videojoc d’Alacant. Alguns testimonis han denunciat la passivitat de la seguretat en el recinte del VGC, qüestió que ha fet preocupar als espectadors del recinte, ja que es trobava públic infantil i de totes les edats.

 

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.