Vídeo de seguidors de Vox, al crit de ‘maricó’ en el Saló del Còmic d’Alacant

Assistents a un míting de Vox es colen en el Saló del Còmic d'Alacant

Simpatitzants de Vox insultaren als assistents del Saló del Còmic d’Alacant | Twitter
 

Este dissabte de vesprada a les 20.00 hores, en Alacant, es van celebrar alhora dos events en el mateix recinte, el Video Game Comic (VGC) i un míting del partit polític de Santiago Abascal, Vox. Després d’este últim acte, cinc simpatitzants van recórrer un dels passadissos que unixen els dos espais per a colar-se al Saló del Còmic.

 

Segons relaten fonts del diari ‘Información’, un jove que va assistir al VGC es va encarar amb els simpatitzants. Els assistents al míting, que portaven banderes d’Espanya en les mans, van insultar al jove amb crits de «si no t’agrada Espanya, te’n vas, maricó» o «si no t’agrada Espanya, te’n vas a França, maricó»

 

Tots estos fets van causar un clima de crispació i de tensió en el tancament del Saló del Còmic i Videojoc d’Alacant. Alguns testimonis han denunciat la passivitat de la seguretat en el recinte del VGC, qüestió que ha fet preocupar als espectadors del recinte, ja que es trobava públic infantil i de totes les edats.

 

Últimes notícies

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.

L’exregidora d’Urbanisme del PP demana vendre el seu pis en la polèmica promoció de Les Naus

Rocío Gómez, exregidora d’Urbanisme d’Alacant que va dimitir pel cas de Les Naus, ha comunicat a la cooperativa la seua intenció de vendre el pis adjudicat. La comissió d’investigació de Les Corts ha coneixcut també que l’administrador de la promotora vol desprendres d’un dels àtics.

Les platges dAlacant, Oriola i Guardamar tanquen el bany per lalerta de vent i tempesta

Diversos municipis alacantins, entre ells Alacant, Oriola i Guardamar del Segura, prohibixen el bany des de les 17.00 hores per lalerta de vent, tempestes i possible granís. Les altes temperatures, amb avís roig al litoral sud dAlacant i de València, obliguen també a tancar parcs i activar refugis climàtics per a persones vulnerables i sense llar.

Empresaris i institucions celebren que l’acord Ford-Geely blinda el futur d’Almussafes

La CEV, Cámara Valencia, AVIA i l’Ajuntament d’Almussafes han valorat molt positivament l’aliança entre Ford i Geely, que preveu augmentar la capacitat fins a 500.000 vehicles anuals i reforçar tota la indústria auxiliar valenciana.