Aglomeracions en la plaça de l’Ajuntament de València per a vore arribar als Reis Mags d’Orient

 

La recepció ‘secreta’ als Reis Mags finalment no ha sigut tan secreta. Centenars de persones han acudit a la plaça de l’Ajuntament de València en la vesprada d’este dimarts, 5 de gener, per a vore l’arribada dels Reis d’Orient.

 

Enguany s’ha suspès la cavalcada al Cap i Casal, i l’arribada de Ses Majestats a l’Ajuntament de València per a ser rebuts per l’alcalde, Joan Ribó, i la fallera major infantil, Carla García, s’ha fet amb el més absolut secret.

 

No obstant això, ni la pandèmia ha evitat aglomeracions en la plaça, fins al punt que la retransmissió oficial a través d’À Punt ha demanat en dos ocasions als veïns que no s’acostaren fins al consistori. 

 

Les imàtgens que s’han vist per televisió impressionen, sobretot perquè la recepció s’ha celebrat a la mateixa hora que Sanitat ha donat les noves dades de positius per coronavirus i morts en el territori valencià, dades, per cert, de rècord: 3.930 nous casos de coronavirus i 85 defuncions en el territori valencià

 

 

La reacció de la consellera de Sanitat

Les reaccions dels polítics no s’han fet esperar, ja que consideren lamentable les imàtgens de les aglomeracions. En este sentit, la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló s’ha mostrat totalment en contra de l’actitud dels assistents en plena pandèmia del coronavirus

 

Per la seua part, Manolo Mata, portaveu del PSOE en les Corts Valencianes ha dit «crec que el millor és callar». La vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra ha manifestat: «Doncs no callem. Açò és incomprensible! No podem callar en la situació de gravetat en què estem».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.