L’Agrupació de Penyes Valencianistes abandona l’Estadi del Mestalla

 

L’Agrupació de Penyes Valencianistes (APV), del València Club de Futbol (VCF) ha desmuntat la seu que ocupava en els baixos de l’estadi del Mestalla, en la Ciutat de València, per a complir amb l’ordre que els havia arribat des del club fa uns dies.

 

D’esta manera ho confirma la mateixa Agrupació, en diferents missatges en les xarxes socials. En un d’ells apareix el seu president, Fede Sagreras, junt amb la placa que es va penjar amb motiu de la inauguració del local, en maig de 1995, en l’època de presidència de Paco Roig.

 

 

El VCF va comunicar fa uns dies a l’Agrupació de Penyes que volia gastar el local que els havia cedit de manera gratuïta fins a eixe moment. I, de fet, els va oferir traslladar-se a un altre local, en la seu de l’Associació de Jugadors, cosa que les Penyes no han acceptat. Tot això, poc després de què els penyistes hagen criticat obertament la gestió del club.

 

L’Agrupació de Penyes Valencianistes, que espera acabar amb el buidatge del local que ha utilitzat durant vint-i-cinc anys, ha buscat una nova seu propet de l’Estadi del Mestalla i que volen inaugurar d’ací a unes setmanes. Mentrestant, en les xarxes socials no paren de multiplicar-se els missatges de suport a l’Agrupació.

 

Últimes notícies

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.