12.6 C
València
Diumenge, 4 gener, 2026

L’Agrupació de Penyes Valencianistes abandona l’Estadi del Mestalla

 

L’Agrupació de Penyes Valencianistes (APV), del València Club de Futbol (VCF) ha desmuntat la seu que ocupava en els baixos de l’estadi del Mestalla, en la Ciutat de València, per a complir amb l’ordre que els havia arribat des del club fa uns dies.

 

D’esta manera ho confirma la mateixa Agrupació, en diferents missatges en les xarxes socials. En un d’ells apareix el seu president, Fede Sagreras, junt amb la placa que es va penjar amb motiu de la inauguració del local, en maig de 1995, en l’època de presidència de Paco Roig.

 

 

El VCF va comunicar fa uns dies a l’Agrupació de Penyes que volia gastar el local que els havia cedit de manera gratuïta fins a eixe moment. I, de fet, els va oferir traslladar-se a un altre local, en la seu de l’Associació de Jugadors, cosa que les Penyes no han acceptat. Tot això, poc després de què els penyistes hagen criticat obertament la gestió del club.

 

L’Agrupació de Penyes Valencianistes, que espera acabar amb el buidatge del local que ha utilitzat durant vint-i-cinc anys, ha buscat una nova seu propet de l’Estadi del Mestalla i que volen inaugurar d’ací a unes setmanes. Mentrestant, en les xarxes socials no paren de multiplicar-se els missatges de suport a l’Agrupació.

 

Últimes notícies

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

El Vila-real ha guanyat 1-3 en el Martínez Valero amb punts de Moleiro, Mikautadze i Pedraza i ha posat fi a l'invicte de l'Elx com a local. L'equip franjiverde va reaccionar després del 0-2, però li va faltar ullal en la segona part.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

Victoria 1-3 del Vila-real en el Martínez Valero que posa fi a l'invicte local de l'Elx. Dos gols en 13 minuts i sentència de Pedraza van marcar el derbi.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra el suposat colp d’estat a Veneçuela

Quasi un centenar s'ha concentrat enfront del consolat dels Estats Units a València per a denunciar el que consideren ingerència i un suposat colp d'estat a Veneçuela.

Els bombers han rescatat a un home ferit en la rocalla de la cala de Finestrat (Alacant)

Un home ha sigut rescatat després de quedar atrapat en la rocalla de la cala de Finestrat. L'operatiu ha durat quasi tres hores i ha culminat amb evacuació per mar.

1-3: el Vila-real recupera la pegada i acaba amb l’invicte de l’Elx com a local

El Vila-real es va imposar 1-3 en el Martínez Valero i va tallar la ratxa de l'Elx a casa. Un inici fulminant i la sentència de Pedraza van decidir el derbi

1-3: El Vila-real acaba amb la ratxa invicta de l’Elx en el seu estadi

El Vila-real ha trencat l'invicte de l'Elx com a local amb un 1-3 consolidat en dos colps inicials de Moleiro i Mikautadze i una sentència final de Pedraza. Martin Neto va acostar al conjunt il·licità abans del descans, però després de la represa a penes va generar perill clar.

Cavalcada de Reis a València bat rècord amb 1.300 participants i repartiment de llum, caramels i peluixos

València prepara una Cavalcada de Reis històrica amb 1.300 participants i un fort reforç artístic. Hi haurà repartiment de pals de llum, corones, caramels sense glútens i 3.000 peluixos.

El Vila-real colpeja prompte i s’avança davant l’Elx al descans (1-2)

Dos gols en tretze minuts permeten al Vila-real anar-se amb avantatge davant l'Elx; Martim Net retalla i el quadre local acaba fregant l'empat abans del descans.