L’Agrupació de Penyes Valencianistes abandona l’Estadi del Mestalla

 

L’Agrupació de Penyes Valencianistes (APV), del València Club de Futbol (VCF) ha desmuntat la seu que ocupava en els baixos de l’estadi del Mestalla, en la Ciutat de València, per a complir amb l’ordre que els havia arribat des del club fa uns dies.

 

D’esta manera ho confirma la mateixa Agrupació, en diferents missatges en les xarxes socials. En un d’ells apareix el seu president, Fede Sagreras, junt amb la placa que es va penjar amb motiu de la inauguració del local, en maig de 1995, en l’època de presidència de Paco Roig.

 

 

El VCF va comunicar fa uns dies a l’Agrupació de Penyes que volia gastar el local que els havia cedit de manera gratuïta fins a eixe moment. I, de fet, els va oferir traslladar-se a un altre local, en la seu de l’Associació de Jugadors, cosa que les Penyes no han acceptat. Tot això, poc després de què els penyistes hagen criticat obertament la gestió del club.

 

L’Agrupació de Penyes Valencianistes, que espera acabar amb el buidatge del local que ha utilitzat durant vint-i-cinc anys, ha buscat una nova seu propet de l’Estadi del Mestalla i que volen inaugurar d’ací a unes setmanes. Mentrestant, en les xarxes socials no paren de multiplicar-se els missatges de suport a l’Agrupació.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CSIF denuncia la supressió de 200 reforços d’estiu en la justícia valenciana

CSIF alerta que la decisió de Justícia de no prorrogar més de 200 places de reforç d'estiu en la Comunitat Valenciana pot portar al col·lapse a uns jutjats ja saturats, mentres la Conselleria defén que els llocs es convertiran en places estructurals estables.

Els satèl·lits SAR es consoliden com a ferramenta vital per a gestionar inundacions com la dana

Els satèl·lits SAR de ICEYE permeten obtindre imatges quasi en temps real, la qual cosa resulta clau per a gestionar inundacions com la dana de València i coordinar emergències amb major rapidesa i precisió.

Juan Valdez s’associa amb Grup Lux per a accelerar la seua expansió del café colombià a Espanya

Juan Valdez firma una aliança estratègica amb Grup Lux per a reforçar la seua presència a Espanya, acostar el café colombià al consumidor europeu i optimitzar la seua distribució.

Marcelino es juga en San Mamés evitar la seua pitjor ratxa sense guanyar fora amb el Vila-real

Marcelino arriba a San Mamés amb tres eixides seguides sense guanyar i necessita un triomf amb el Vila-real per a no firmar la seua pitjor ratxa a domicili des del seu retorn a la banqueta.

Desarticulat de nou a Villena un clan familiar de quatre dones per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha desarticulat per segona vegada a Villena un clan familiar format per quatre dones acusat de vendre droga a la menuda i blanquejar els beneficis.

La Brigada antisuïcidis de la Policia i Raúl Mérida Gordillo, reconeguts amb els premis Units per la Pau

La Brigada antisuïcidis de la Policia Nacional i Raúl Mérida Gordillo reben els premis Units per la Pau del Rotary E-Club del Mediterrani en una gala solidària a Alacant.

Camps exigix a la Generalitat el detall dels gastos de Compromís en Les Corts

Francisco Camps reclama a la Presidència valenciana el desglossament dels gastos del grup Compromís i de Joan Baldoví en Les Corts després de la sol·licitud de la coalició sobre els comptes dels expresidents.

Wizz Air reforça la seua presència a Espanya amb noves rutes entre Torí i cinc ciutats

Wizz Air posarà en marxa a partir de setembre i octubre de 2026 cinc rutes entre Torí i València, Barcelona, Madrid, Màlaga i Bilbao, amb diverses freqüències setmanals i bitllets ja a la venda.