L’Agrupació de Penyes Valencianistes abandona l’Estadi del Mestalla

 

L’Agrupació de Penyes Valencianistes (APV), del València Club de Futbol (VCF) ha desmuntat la seu que ocupava en els baixos de l’estadi del Mestalla, en la Ciutat de València, per a complir amb l’ordre que els havia arribat des del club fa uns dies.

 

D’esta manera ho confirma la mateixa Agrupació, en diferents missatges en les xarxes socials. En un d’ells apareix el seu president, Fede Sagreras, junt amb la placa que es va penjar amb motiu de la inauguració del local, en maig de 1995, en l’època de presidència de Paco Roig.

 

 

El VCF va comunicar fa uns dies a l’Agrupació de Penyes que volia gastar el local que els havia cedit de manera gratuïta fins a eixe moment. I, de fet, els va oferir traslladar-se a un altre local, en la seu de l’Associació de Jugadors, cosa que les Penyes no han acceptat. Tot això, poc després de què els penyistes hagen criticat obertament la gestió del club.

 

L’Agrupació de Penyes Valencianistes, que espera acabar amb el buidatge del local que ha utilitzat durant vint-i-cinc anys, ha buscat una nova seu propet de l’Estadi del Mestalla i que volen inaugurar d’ací a unes setmanes. Mentrestant, en les xarxes socials no paren de multiplicar-se els missatges de suport a l’Agrupació.

 

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.